proooc zrusit porshe jsou uplne luxusni a jsou i nizkopodlazni tkaze parni vec pro kocarky a vozickare , mimochodem v praze v jet set clubu bude super http://www.ticketstream.cz/pls/czech/book.seats?thread=13234805&session_id=92832" target="_blank" rel="nofollow">akce :))
K tomu, aby bylo vidět, jak působí 14T na koleje stačí, když přecházíte Lazarskou na prvním přechodu od Spálené. Tramvajový provoz na křižovatce je stejný ve směru jak od Pernštýny tak od Karlova náměstí. Jenom od Karlova náměstí jezdí linka č. 14, na kterou jsou nasazeny 14T. Ty koleje vypadají jako kdyby do nich někdo mlátil palicí a přejížděl je "flexou", leží v nich obroušené špony. Ve druhém směru bez problémů. Není to takový hezký terénní pokus?
Jsou hlučné, těžké a neustálé opravy kolejí trvale ochromují dopravu. Ale kvůli tomu je tam drží - opravy kolejí jsou obrovský byznys. Trolejbusy jsou daleko lepší po všech stránkách.
Znáte jedinou stránku ve které je lepší trolejbus?
Trolejbus ojedinělým způsobem spojuje nevýhody tramvaje a autobusu. Závislost na elektrickém vedení, nutnost jezdit mezi ostatními vozidly beze změny trasy, malou kapacitu, problematické vedení více linek - potřeba vzdušných výhybek. Naopak na periferii patří trolejbus - třeba trasy Pardubice - Semtín, Lázně Bohdaneč, nebo Hradec Králokvé - Kukleny atd.
ze se budou opotrebovavat koleje? Pri vyberu tramvaje musela rozhodovat banda blbcu, nebo uplatky. Asi obe varianty. Cechistan jak je a stale zustava. Ti, co o nakupu tramvaje rozhodli by ted meli byt odsouzeni k vymenovani opotrebenych koleji.
Tak kdo to zase posral,asi nemaji design odeleni,a placaji jak se da. Asi Mittell vydelal peknych par kacek
WOW....ono bude jezdit i Áčko do Letňan?:-)...hmm tak to bude hodně drahá výstavba....
Ať žijou Letňany
P.S. ještě by to tam chtělo dotáhnout i Béčko
Cesky tramvaje jsou mozna dobry do Ruska, jsou tezky jak tank a otresy poskozuji baraky. Jedno jaky designe, davno uz se meli koupit tramvaje od Simense, jsou mnohem lehci i levnejsi.
Myslim ty od Siemense, ktere jezdi v Nemecku. Nemci by si ty ceske buldozery do mesta nikdy nepustili.
To, o co nestojí Praha, jsou tramvaje ŠKODA, kde Porse dělal jen design karosérie - ten ty koleje neničí. Ničí je skvělý výrobek firmy ŠKODA. A čím ho naší tramvajáci, kluci jedni chytří,nahradí? No přeci zase výrobkem té stejné firmy. Škoda slov ....
A kdo to všechno zaplatí .... nu, hádejte.
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2008091601" target="_blank" rel="nofollow">http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2008091601
Ten výzkum dopadne podle toho, kdo ho dělá. Škodovka má už 15T s otočnými podvozky, tak se škodlivost prokáže, kdyby ho dělal Siemens, tak se neprokáže, hádejete proč? 15T vypadá docela nadějně až na současné trendy: 1) Kabina řidiče zabírá 10% délky vozidla (cca 3m) a přední dveře nejsou pro cestující. Prostě zapomínají, kdo je živí. 2) Celkové náklady jsou vysoké. Je to jako s auty. Pořizovací a provozní náklady na Š120 jsou směšné ve srovnání s luxusními vozy a u MHD můžete oželet luxus, ale cenu šroubovat nemůžete.
MÁTE PRAVDU S PRŮZKUMY
nechci je chválit ale : řidič v této kabině má konečně konfort a nepeče se jako ve starých tramvajích, v této kabině je i bezpečný před útoky....
ŽEBŘINÁK BYL LEVNĚJŠÍ NEŽ Š120 A VEŠLO SE DO NĚJ VÍC