• Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Diskuze

Obchod, který končí i závislostí

Přímý prodej – Lidé na vrcholu pyramidy bohatnou, většina ostatních nanejvýš paběrkuje

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

NVP

27. 3. 2009 23:53
Pan Kazatel Vojtíšek Bratrské církve jako odborník na AMWAY

Pane Hympl, opravdu jste vybral na hodnocení přímého prodeje opravdového odborníka- vikáře a kazatele Bratrské církve pana Vojtíška. Teď jste mi opravdu dostal. Neměl byste se spíše ptát odborníků ekonomů na přímý prodej. Někdo kdo přednáší na teologické fakultě , vysvětluje a hodnotí princip přímého prodeje a mluví o něm jako o sektě.Tak to je opravdu skvělý odborník, který opravdu zná principy obchodu, etický kodex a tak dále.

0 0
možnosti

šéf ředitel :-)

25. 3. 2009 22:08
Zájímá mě co zas Pepa Hymlů zase napíše :-D opět blábol?

Umění psát hlouposti ,moji rodiče kupovali lidovky  ,už je nekupují když to takhle udělá ještě pár MLM lidí tak lidovky  půjdou z obratem dolů a to znamená že nám Pepa Hymplů bude brát asi méně peněz.

Kdyby Vám táhlo do bot víte kam se obrátit ;-D a kdyby jste neměl co jíst tak já Vás naučím prodávat šampony 8-o;-D

0 0
možnosti

šéf ředitel diamant Heismann :-)

25. 3. 2009 15:46
Hympl už neví jak by na sebe upozornil .mimoň trochu teda

No to máš pravdu , pan Hympl neví co je MLM pořád hledá špínu na Grossovi a na Amway fakt hlupák sorry pane Hymple vy jste fakt hlupák ,prvním článkem jste se ztrapnil hezky ale tohle je totální ponížení Vaší osoby...:-)

0 0
možnosti

Jori

22. 3. 2009 10:37
Avon????

Autor článku uvádí jako příklad Multi-level marketingu i Avon, to je ale nesmysl, ne? Avon ladies mají taky provize z toho, co prodají, ale nezískávají pod sebe žádné další lidi, ze kterých by jim šly procenta...

0 0
možnosti

Ann

27. 3. 2009 23:14
Re: Avon????

A pak je tu ještě jedna věc,,,Avon přestává být přímým prodejem, protože využívá mediální reklamu,,, a pan Hympl a psychologové které cituje plácají nesmysly a srovnávají co se srovnat nedá.,,, Používají vůbec hlavu, pokud podnikání přirovnávají k sektám a mluví o tom že lidé ztrácí soudnost???

0 0
možnosti

Soptik21

21. 3. 2009 16:35
Korea

Takhle nejak si predstavuji, ze to kdysi zacalo v Jizni Korey ;-D, taky same blaboly....

Takze se tesim na vysledek;-D

Go Double Crown Ambassador!!R^

0 0
možnosti

VPA

21. 3. 2009 23:01
Re: Korea

Jojo, tak nějak to začalo i tam. A pak se pár lidí naštvalo a během několika málo následujících let tam najednou bylo skoro 900 Diamantů a vyšších!!! Na trhu, který má 45 milionů lidí...

Takže nebuďme troškaři! GO 150 FAA FOUNDERS TRIPLE CROWN AMBASSADOR 1000PLUS!!!!! R^ :-D

0 0
možnosti

Petr

21. 3. 2009 11:25
Blábol

Super. Koho jste se ptali? Těch, co neuspěli? Nebo těch úspěšných? A trochu analogie - řadových zaměstnanců nebo majitelů firem? Ti, co jsou dole a nevydělávají to, co by chtěli (a je jedno, jestli v podnikání nebo v zaměstnaní), tak budou nadávat a svalovat vinu na druhé a ti, co jsou úspěšní, vědí, kdo za to může... Oni sami a jejich chuť pracovat.

Užívejte si, pane autore, své závislosti na zaměstnání.

0 0
možnosti

An

21. 3. 2009 14:04
Re: Blábol

R^Zdroje jsou tak důvěryhodné a článek tak objektivní, že je celkem jasné, že tento vzorek, který má reprezentovat podnikání amway nelze brát vážně.

0 0
možnosti

VPA

20. 3. 2009 20:04
Politicky motivovaný článek

Pane Hymple, jak jste sám přiznal, vůbec Vás podnikání Amway nezajímá a měl jste jen za úkol jít po panu Grossovi. OK. Který z bývalých stranických kolegů pana Grosse si to u Vás objednal, je mi vcelku lhostejné, protože ČSSD rozhodně nevolím. Ale jednu věc mi prozraďte. Vám je opravdu úplně lhostejné, že za ty peníze, které jste vyinkasoval, ubližujete tisícům lidí, kteří se snaží si v dnešní neutěšené době přilepšit tím, že dělají něco navíc a neválí se po večerech doma u televize? Amway nyní, kdy lidé přicházejí o práci a poznávají na vlastní kůži onu pofiderní "jistotu", o které se domnívali, že právě v zaměstnání ji mají, nabízí příležitost těm, kdo budou ochotni pracovat. Co jim nabízíte Vy? Nic. Naopak, je ještě utvrzujete v tom, že nemá smysl dělat vůbec nic. Váš článek lidi utvrzuje v tom, že když si myslí, že to nezvládnou, nemá smysl to ani zkoušet. To má asi stejnou logiku, jako by si batole řeklo, že ještě nikdy nechodilo a že to ani nebude zkoušet, protože by to zcela jistě nezvládlo.

Ano, může to být tak, že Liberecká hala byla plná zmanipulovaných závislých "ovcí" a Vy jste byl ten jediný, kdo to všechno "prokoukl". Nebo to může být tak, že Vy jste ten, kdo o tomto podnikání nemá a ani nechce mít relevantní informace a ty 3000 lidí, kteří dobrovolně přijeli do Liberce, je mají. Co myslíte, která možnost je pravděpodobnější? Že se podaří zmanipulovat 3000 lidí (z nichž mnozí mají vysokoškolské vzdělání a úspěšnou kariéru v zaměstnání) nebo že Vy jste prostě nepochopil, o co tam šlo? Můžete hádat, která z těchto dvou možností má blíže ke skutečnosti.

0 0
možnosti

NVP

27. 3. 2009 23:40
Re: Politicky motivovaný článek

Pan Hympl, je obyčejný pisálek, který má jediné téma rodina Grossů. Jeho články jsou opravdu úžasné a udivují všechny lidi. Nejlépe, že zapomíná ve svých článcích citovat i záporné reakce na jeho škrabopisy. Prostě nemá ani za mák vědomosti z ekonomiky a obchodu. A je trapné 20 let po revoluci psát o tom, že přímý prodej by se měl zakázat. Pokud by to bylo takto, jistě by se mu líbil způsob v Číně, kde je přímý prodej zakázán.

Ale jeho věčné téma Gross, bohužel přebije cokoli. Za každou cenu najít senzaci.Ale Amway není senzace ani ani politika je to vedoucí síla přímého prodeje v Čechách ,ale i ve světě. Jsme velice rád, že mi v životě může radit takový člověk jako je Roman Hassman a ne pan Hympl.

0 0
možnosti

Jiří

20. 3. 2009 14:42
Trocha sociologie ...

Na všechno se dá pohlížet ze dvou stran. Podle mě je nejlepším důkazem toho článek v knize Sociologie od A. Giddense (str. 38-39) o Načerimech, které popsal H. Miner v r. 1956. Miner se soustředil na složité tělesné rituály, jež Načiremové provádějí a jež působí neobvykle a exoticky. Cituji: "Celý jejich systém zřejmě spočívá na přesvědčení, že lidské tělo je ohavné a má přirozený sklon slábnout a podléhat chorobám. Pokud je člověk uvězněn v takové tělesné schránce, nezbývá mu než se pokusit tyto přirozené děje odvrátit účinnými rituály a obřady. V každém domě mají 1 nebo více modliteben vyhrazených tomuto účelu... Ústředním místem svatyně je bedna (...) do které se ukládají zázračné masti a magické přípravky, bez nichž si žádný Načirema nedokáže život představit. Tyto přípravky získávají od řady specialistů, z nichž nejmocnější jsou šamani, jejichž pomoc je třeba odměnit nemalými dary. (...)

Načiremové mají téměr chorobný vztah k ústní dutině (...). Připisují jí nadpřirozený vliv na všechny společenské vztahy. Žijí v přesvědčení, že kdyby nebylo rituálů spojených s ústy, vypadaly by jim zuby, krvácely dásně a zmenšily se čelisti; navíc by je opustili jejich milenci a milenky. (...)

Ke každodenním tělesným rituálům (...) patří i rituál ústní. Přestože jsou tito lidé ve své péči o ústní dutinu tak úzkostliví, patří k tomuto rituálu něco, co nezasvěcenému cizinci připadá odpuzující. Bylo mi řečeno, že se při tomto rituálu vkládá do úst svazeček prasečích chlupů spolu se zázračnou mastí a pak se jím vykonává řada vysoce formalizovaných gest" (Miner, 1956, str. 503-4).

Kdo jsou tito Načiremové a v které části světa žijí? Na to si můžete odpovědět  (...) sami, (...) když prostě přečtete slovo "Načirema" pozpátku." Konec citátu.

Chci tímto ukázat, že články v Lidovkách jsou zaměřeny příliš jednostranně a celou problematiku firmy Amway dost silně zkreslují. Podle mého názoru je toto zkreslení stejné jako u Načiremů.

0 0
možnosti

distributor

20. 3. 2009 14:17
nesmysl

Co to je zas za nesmyslný článek pane Hymple? vy ste fakt iq houpacího koně! v tom případě jsou moji prarodiče by se dali nazvat závislými na televizi, moje dcera je zase závislá na dostatečném spánku atd. jsem distributor již skoro 6.rokem a jsem finančně nezávislá (díky spolupráci s amway a mojí aktivitě) ,co je tedy zaměstnání?když tam člověk musi byt třeba 160hodin měsičně,není to větší závislost na penězích třeba????!!!!!

0 0
možnosti

Jiří

20. 3. 2009 14:54
Re: nesmysl

Zcela souhlasím. Mně osobně přijde závislost na zaměstnání jednou z nejrozšířenějších závislostí na světě. Možná by bylo zajímavé ji také postavit mimo zákon. :-) Jak si totiž jinak vysvětlit, že tam člověk musí chodit, i když se mu tam nechce nebo se mu tam nelíbí? Je to závislost na penězích. Vsadím se, že kdyby lidé měli dostatek informací a odvahy něco se svým životem udělat, tak by přestali nadávat v hospodě u piva nebo večer u televizních zpráv na ten "zasranej život" a šli by něco dělat. Jenže v tom jim brání nedostatek správných informací, který ovšem neodstraní čtením Lidovek. Odvahu potom ztrácejí sledování TV, kde je všechno hlaavně negativní. Pak jim nezbývá než to, že musí chodit do zaměstnání, vydělávat na někoho jiného, platit za všechno mnohem víc (hypotéka, leasing, ...) a být celý život v krysím závodě a chudí v důchodu. A kdykoli se někdo rozhodne něco udělat jinak, vždy se najde spousta zbabělců a zkrachovalců, kteří mu to vymlouvají, že je to bezcenný a že to nikam nedotáhne (tzv. "krabí efekt").

Mně osobně se líbí jeden citát od Ricka Setzera. "Říká se, že otrokářství bylo v 19. století zrušeno. Podle mě dostalo jen jiný název - dnes se tomu říká zaměstnání." A spousta lidí má natolik vymytý mozek právě TV nebo brakem jako Lidovky, že se tohoto moderního otrokářství drží, nechávají za sebe celý život rozhodovat druhé, plavou s proudem a chovají se jako stádo a ještě to všechno do krve hájí. Připomíná mi to situaci v Číně, kde vládní propaganda informuje o Tibetu takovým způsobem, že Číňané věří, jak Tibeťanům vlastně pomáhají. A kdokoliv má jiný názor, tak je lump, lhář, patří za mříže apod.

Vyznáte se někdo trochu ve filozofii? To je celkem zajímavá vědní disciplína. Pokud ano, zkuste si projít Platóna a jeho jeskyni. Jste Ti, co sedí spoutaní a hledí na stíny na zdi, nebo Ti, kteří se dostanou ven a vidí svět ve 3 rozměrech? To, co lidem dnes přijde normální a běžné, nemusí být běžné a normální za 10, 20, 50 či 100 let.

0 0
možnosti

Jiří

20. 3. 2009 13:00
Co si zase v Lidovkách dnes vymysleli?

Nevím, nevím. Jsem distributorem firmy Amway již 2 roky. Je pravda, že ze začátku jsem byl opatrný a "testoval" jsem si celý systém i výrobky, jestli je to skutečně tak dobrý, jak se říká. Trvalo mi to rok a půl, nejsem žádnej borec, kterej by neměl nic jinýho na práci než tohle studovat. Během této doby se mi postupně ale podařilo získat zákazníky z řad svých známých, kteří u mě nakupují opakovaně a dobrovolně. První rok a půl jsem nevydělával nic moc, protože jsem taky nic moc nedělal. Ale když mi před půl rokem došlo, že už jsem mohl být v tomto byznysu mnohem dál, že jsem za rok a půl nenarazil na nic, co by mi bylo proti srsti nebo co by znělo přinejmenším alespoň podezřele, tak jsem si nechal od svých up-linů pomoct a během tohoto půl roku jsem se dostal na 12 %. Výdělek se pohybuje okolo 8-15 tisíc měsíčně podle výše obratu mé skupiny. Jestli tohle někdo považuje za paběrkování - no nevím. V zaměstnání beru 20 hrubýho. I těch 8 tisíc navrch je dost příjemných a za práci, která se nedá srovnat s prací ve výzkumáku. Jen si ještě počkám, co budou psát o té závislosti, rád bych věděl, na čem jsem podle nich závislý. O tom, že bych si ty "noviny" koupil, ani neuvažuju.

0 0
možnosti