nabízeny za pakatel. Bude problém je uživit....někdy hůře znamená lépe.
Vývojáři, a nakonnec i státní úřadové, věnuji obroovské úsilí zvyšovnání bezpečnosti aut: vše má být zaoblené a pokud možno z měkkého plechu.
A pak jsou povoleny masivní ocelové rámy proti buvolům !?
Prodej nepraktickcýh, velkých a vysokých auta naopak celkem chápu - někdo se prostě potřebuje odlišit a náklady ne cestování jsou pro něj vedlejší.
Připadá mi absurdní pořídit si na ježdění po městě terénní vůz. Ten je stavěn, jak již název napovídá, do náročného terénu. Přestože silnice v českých městech nejsou nejlepší, běžné vozy je celkem zvládají. Takže to má asi jiný smysl. Bohužel jediný, který mě napadá, je posilovat prostřednictvím auta své ego. Což je velmi ubohé a jak se ukazuje i nebezpečné pro okolí.
pokud někdo nedává pozor, telefonuje za jízdy, píše SMSky, tak ten srazí chodce i s Favoritem. jen ten nárazník má SUV o něco výše. dělat s ruční pilou nebo motorovkou je sice výsledkem stejné, ale liší se rozdílem v opatrnosti. dokud si toto neuvědomí řidiči SUV, že sedí na motorovce, tak se situace bude jen zhoršovat.
Brusel ZAKÁZAL (nikoli doporučil) prodej obyčejných žárovek nad 40W a brzy to budou všechny obyčejné žárovky. Kdy Brusel ZAKÁŽE (nikoli doporučí) prodej osobních aut se spotřebou dejme tomu nad 4 l/100km. Důvod obého je ÚSPORA). Nebo - aby přirovnání bylo ještě trefnější: Kdy ZAKÁŽE prodej aut se spalovacími motory a povolí jen elektromobily?
když se nic nestalo a nestane těm ozdobám národa..
Nástroj (kudla, pantok, bambitka, ručnice, automobil, šutr,...) nezabíjí. Zabíjí člověk (vyjma situací "vis major"). Ad absurdum bychom pak museli zakázat všechny nástroje, pokud by se připustilo, že nástroj zabíjí.
Auto samo nezabíjí to je pravda,ale někteří napomádovaní jedinci se v těchto vozech cítí bezpečněji a i jejich chování je arogantnější.Když mají touhu se předvádět,tak můžou jezdit v osobních normálních vozech.Na trhu těch aut v kterých můžou mít rypák nahoře je dost.Do měst bych jim zakázal vjezd.
Zase pitomina. Co takhle zakázat nákladní vozy.
To je pravda a tak to je.
ma tyakové vozy se pplatí taky pojištění jiné dle obsahu válců majitel SI PLATÍ PALIVO DO NICH I SERVIS. jako řidič zodpovídá za provedení jízdy! Je to velký vůz ne zrovna dobře se parkuje! Není to závist?