drah Repro LN PRAHA Promenáda v plavkách se v této soutěži krásy asi konat nebude. Státní podnik České dráhy hledá už podruhé svého nejhezčího a nejsympatičtějšího pracovníka. „Chceme ukázat, že na dráze jsou sympatičtí lidé, kteří mohou být pro ostatní zaměstnance vzorem,“ vysvětluje Jiří Ješeta z odboru komunikace drah.
Dopravce má ale s budoucím vítězem i jiné úmysly. Chce ho používat ve svých reklamních kampaních.
Finalisty mohou lidé vybírat následující dva měsíce z deseti žen a stejného počtu mužů. Jsou mezi nimi například vlakvedoucí, pokladní, výpravčí, programátoři, systémoví inženýři nebo stevardi z lůžkových vozů.
„Sami se přihlašují, že chtějí reprezentovat firmu,“ uvedl Ješeta s tím, že za propůjčení tváře na reklamní plakáty nejsou nijak zvlášť odměňováni. Jako příklad odměny pro loňské vítěze uvedl Ješeta možnost cestovat s Karlem Gottem pendolinem do Vídně.