Magistrálu pod zem! Je to hrůza, ten smrad a hluk v Praze 2!
Myslim, ze to je konecne dobre rozhodnuti - jeste by se mel rozmontovat viadukt a doprava prevest na zem od muzea do Karlina. Otazka je jestli je to realne pred dobudovanim MO. Jinak, jak je vyse psano, zacpy jsou v kazdem velkem meste, ale Londyn a Pariz odstranuji pruhy take, delaji cyklostezky a chodniky. Proti Praze jsou tyto mesta i v zacpach cistejsi, protoze tam nejezdi smradlava 15 let stara auta. Situace v Legerce je neunosna, a dokud nebudou u nas jezdit slusna auta, tak bych zuzeni privital.
....pořád se pražáci nadouvají, jaký kulturní, velký a rušný město to je , že ve vidlákově by nemohli ani přespat, a pak, když tam mají špínu, smrad a zácpy, což je v normálním větším zahraničním městě standard, tak jsou z toho na prášky a pláčou jak malý děti.
Lidi, utecte dokud to jde. V cesku se neda existovat, jestlize jsou u moci takovi idioti.
Jiz delsi dobu pozoruji zcela zhulene nazory uredniku a radnich ... tohle je dalsi z nich.
Kdyby raději pracovali na obchvatu Prahy, pak by se dalo o omezení dopravy na Severojižní magistrále uvažovat. Všude na světě vedou hlavní dálniční tahy mimo města, jen u nás centrem. Důvod - komunisté potřebovali snadný a špatně hájitelný vjezd do centra, aby mohli v případě potřeby masakrovat občany. Člověk je u nás na prvním místě, soudruzi . jako terč ...
Zatarasit, úplně, a pustit jen vlaky metra Legerovka bude prázdná, může sloužit jako parkoviště celá Pan mistostarosta bude asi myslitel
Odstavné parkoviště na okrajích a zpoplatněný vjezd do centra - v Praze by se žilo mnohem lépe (a to má snad přednost před rychlostí přepravy!)
Život, trávený v souhrnu celá léta v přecpaných prostředcích hromadné dopravy nestojí za nic. Vím to, 20 let jsem dojížděl do práce hodinu a půl tam a hodinu a půl zpět.
Lépe by se žilo jen pár lidem kolem magistrály, hůře VŠEM OSTATNÍM co tam jezdí, a těch je mnohonásobně více.
Jak pomůže už nyní zacpaným ulicím, že se ještě zúží??? Mně to přijde jako opravdu velmi špatný vtip. Čím se to úředníci za naše peníze zabývají? Měli by plánovat, jak dopravu více zpohodlnit a ne naopak, mně to přijde jako naprostý blázinec...
PS .... KORNOUTE!