Podle serveru Zdopravy.cz, který na verdikt upozornil jako první, to vyplývá z rozhodnutí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, jenž umožnil podpis kupní smlouvy s vítěznou společností. Smlouva k zakázce, jejíž hodnota je odhadována na 1,176 miliardy korun, však ještě podepsána není.
Poptávaná nízkopodlažní vozidla mají jezdit v ulicích metropole i v jejím přilehlém okolí. Počet kilometrů, který by měl ročně průměrně jeden trolejbus ujet, se odhaduje na 60 tisíc. Pro cestující se počítá s 25 až 35 sedadly včetně těch sklopných, z toho nejméně šest sedadel musí být vyhrazených pro osoby se sníženou schopností pohybu nebo orientace.
Trolejbusy nemusejí jezdit pouze po elektrifikovaných trasách – mohou se spolehnout i na bateriový pohon. Požadovaná minimální konstrukční rychlost je 70 km/h.