Ano, proč by se neměli nechat korumpovat šéfové galerií a jim podobní, když pražský magistrát je považován za ráj korupce už od r. 1990 (a velmi pravděpodobně i předtím, i když se o tom nemluvilo)? A pokud jde o zakrytí Husova pomníku naprosto stupidní a neduchaplnou reklamou, domnívám se, že je to docela vtipná odplata za pokácení mariánského sloupu, který Staroměstské náměstí zdobil do r. 1918.
Na Husově soše !!! Na Husově soše !!! Na Husově soše !!! Na Husově soše !!! Na Husově soše !!! Na Husově soše !!!
a ze to delaji v Parizi je omluva pro blby, proti reklamam a penezum nic nemam, ale daji se vydelat jinde
Ackoliv reklamu nesnasim, tak tady mi temer nevadi. Je relativne velmi decentni a pokud si mam vybrat mezi znicenou sochou, na kterou se budu divat dalsich 20 let protoze na opravu nebudou penize a nebo takovou to reklamou, ktera zafinancuje opravu sochy tak mam jasno.
Komerční blbečci bez žádných zábran a slušnosti nic jiného prostě hnusní lovci duší . Jsem zvědaví asi by toto povolily Američani se sochou svobody asi ne přitom je to země založena na komerci . Nevážíme si symbolů a velkých osobností našeho státu , jak žijících tak dávno zemřelých . Styďme se .
Dela se to tak nejen v Parizi, ale v podstate v cele Evrope, usetri se tak prachy danovych poplatniku.Je ale fakt, ze se opravy umele natahuji, aby se nasetrilo (nahrabalo?) dost penez. Daleko horsi ale podle me je, ze se v Praze rozmohly ty platene reklamy i na soukromych domech, ktere se vubec neopravuji. Pry to ma, aspon v centru (kde konci centrum???), do podzimu zmizet, moc tomu ale neverim...
Jungmann je již také několik let v priessnitzu... Je to fakt průhledná sviňárna - zdá se mi, že potřeba dokazovat záměr při způsobení škody našimi státními úředníky se jaksi přežila. Stačilo by jich poslat pár do chládku a morálka by se dle mého zlepšila...
stačí podplatit památkáře, aby napsal, že socha podtřebuje opravu, stačí se dohodnout se svým známým restaurátorem, který na soše může jen symbolicky máknout, to všechno zařídí firma známého, odsouhlasí známý na úřadě za státní peníze, který se patřičně natáhnou atd. a všichni dohromady si namažou kapsu. Podle logiky jejich vysvětlení, by se dalo očekávat, že by se takhle "zabalil" do patřičný reklamy s autíčkem třeba Úřad vlády a mohl by vydělávat furt na nějakou památku, a ta by mohla být zakryta pouze po tu dobu, co by se případně opravovala.
a posléze zase zakryje.Nabídla to sama restaurátorská firma jako odpověď na menší zemětřesení v památkovém úřadě.Jak bylo při oslavách vidět,nestalo se tak.Sliby /v ČR snad programově/ se nesplnily a firma /díky zvýšené návštěvnosti oslav/ si pomohla k větším penězům.Kdo tratil,kdo se nemohl pochlubit svou jednou z nejznámějších pamatek bylo město PRAHA.Všichni ostatní si přišli na své.Na této akci je víc než markantní,že osobní výdělek /či firemní/ ,neboli tzv. bussines je daleko přednější,než propagace města pro něj v tak významném datumu.Že však návštěvník Prahy uvidí jen reklamní plochy nikoho moc nezajímá /on totiž nevytváří tzv. rychlé peníze/.Že Praha tím ztrácí na reputaci a hlavně na návštěvnících tyto tzv.firmy nezajímá.A tak si říkám,zdali bychom neměli město Praha přejmenovat z Praha-stověžatá matka měst na Praha - dojná kráva rychlých peněz.Nakonec lze dodat jen jedno:bussines je bussines,ať to stojí co to stojí,hlavně když to odnese někdo jiný./v tomto případě město PRAHA/.
To si zase nějaké modré odSSácké sajrajt nahrabal, jistě i pro rodnou exbolševicko-fašistickou partaj zbylo
To jsou ty neviditelné ruky trhu, co v modré Praze úřadují
A tak se teď vzteká ...