A jak budou potrestáni "odpovědní" činitelé na radnici, kteří připustili, že
trať nebyla označena jako nepřehledná, a tím pádem nebezpečná!
Měli, předvídat, že by se něco mohlo stát.
Dnes se to svede na řidiče tramvaje, zítra na někoho jiného!
Jak mohl povolit drážní úřad tak nezabezpečenou jednokolejovou tramvajovou dráhu. Když mají jednokolejky ČD pro vlak, jsou vždy zabezpečeny, tak co mělo být tohle? Vinu schodí na řidiče a sami jsou v klidu. DO VĚZENÍ BY MĚLI JÍT ÚŘEDNÍCI DRÁŽNÍHO ÚŘADU
nesou bafuňáři DP!!!! Podávejte na ně trestní oznámení, jou za vaši bezpečnost zodpovědní a královsky placeni!!!!
Kdo zaplatí při takovéto tragédii všem zraněným poplatky a nemocenskou, když
si své zranění nezavinili špatnou údržbou svého zdraví? Mělo by jim to osobně
zaplatit duo Golem a Skřet. Ti ale určitě budou tvrdit, že si postižení musí vymáhat náhradu sami u toho, kdo nehodu zavinil. Rád bych na toto téma
otevřel diskusi v médiích
Neví, jestli jste vrůstem Golem nebo Skřet. Možná jste něco mezi tím. Rozum však máte pravděpodobně menší než malý. Jinak byste se styděl za zesměšňování zdravotně postižených lidí. Ale k věci: Už včera prohlásil primátor Ostravy i ředitel DP, že oběti té havárie budou odškodněni. Předpokládám tedy, že v tom odškodnění bude i dost peněz na poplatky za léčení a na ztrátu na výdělku.
Páni novinári. Vy hneď niekoho odsúdite na 9 rokov. Vás by mali zavrieť !!!!!
vidle, kosy, motyky, cokoliv je po ruce a na ně !!! S touhle sebrankou budete za chvíli umírat znovu !
I triviální zařízení na odpojení troleje by zachránilo ty životy. Viníkem je především ředitel, protože pokud je vše ponecháno jen na lidech, je otázkou času, kdy dojde k chybě.
Dostane od Topolánka medaili.
Každodenní honba za prachama, strach o ztrátu zaměstnání, naprosto zbytečný tlak a problémy, které za socialismu neexistovaly, a nikdo je ani neřešil.
Není to náhodou socialistický šlendrián Dopravního podniku Ostrava? Kdy byla tato trať uvedena do provozu a jak dlouho se po ní s tímto bezpečnostním zajištěním jezdilo? Kolik takových tratí z doby socialismu je ještě v ČR provozováno?
Tragedie a soustrast. A to chtěl magor Řebříček a jeho přiblblí poradenští adláti zřídit přednost chodců před tramvajemi. Ze sedmdesáti metrů (potažmo z 35) to sice neubrzdí, ale bába o francouzských holích bude mít přednost. Jak to asi dopadne. Kde se vyrojilo na ministerstvech a orgánech státní správy tolik debilů? Kdejaká ouřední klimakterická baba či evidentní aparátní geront má výkonnou pravomoc. Co dodat.