Odvolávám, co jsem nařídil a nařizuji co jsem odvolal. Tento zásadový postoj k řízení instituce svědčí o "odbornosti" Rusnokovy nelegitmní vlády. Měl jsem o Ovarově kompetentnosti lepší mínění. Jsem ale celkem rád, že jsem se mýlil. Naverboval 2 -3 ligu neumětelů a podezřelých individuí. Zároveň to prozrazuje kvalitu"osobností" z levicového chlíva. Volit tento spolek je vražda republiky.
Já na rozdíl od Vás- jsem ani na vteřinu nepochybovala - co s tímto psychopatem- tuto zem čeká!
Ale těžko někoho vyhodit za to, že splnil příkaz, který si pak nadřízený rozmyslel.
Ale i to už se stalo.
To jste napsal přesně. Myslím si to samé! Vždyt on i p. Rusnok je ochoten udělat za slíbenou trafiku vice guvernera ČNB- a do 3 let i GUVERNERA- neb p. SINGER 2 volební možnost od NARCISE nedostane- třeba toho největšího kašpara - je to tak!
Prezentuje tam navrat Buriana jako vysledek jeho zadosti designovanemu premierovi (ilegalni) vlady
Pan Sobotka tím podpořil paní ministryni Hanákovou - to je po pražské opoziční smlouvě další vstřícný krok k TOP09. ČSSD se skutečně rozhoduje zda s Kalouskem nebo se Zemanem. Docela věřím, že pan Rusnok nechtěl dát panu Sobotkovi záminku k nepodpoření jeho vlády.
"Dej bl bci funkci" a hned to platí na všechny Popelníčkovy vlezdozadkové...
Dej blbci klíče od veřejných záchodů a všichni se z toho po....ou.
jistý velice známý projev Milouše Kůla Jakeše". .... Ta Zagorová, to je hodná holka, ale ona bere tisíce, desetitisíce ... " ..
dva miliony berou!!! ....ale herec v národním asi tolik nemá. Pokud netočí ještě seriály a reklamy.
klausův majstrštyk, když jeho pohůnkové vypnuli národu o vánocích televizi. Bobo a spol. si tenkrát stejně jako tihle zemanovi nemrcouchové neuvědomili, že to není totéž jako vyměnit náměstka na nějakým ministerstvu. výměna ředitele divadla je z hlediska nějakých mocenských úvah fakt prkotina, ovšem jako demonstrace kvality "vlády odborníků" to byl vynikající počin.
V. Just
ministr Štěpánek za ODS první den ve funkci vyhodil na hodinu jako nějakého šibeničníka ředitele Národního divadla Daniela Dvořáka (dodnes jsme se nedozvěděli relevantní důvody), a tímto křupanským zásahem ukončil poslední významnou, koncepční, byť kontroverzní éru divadla, kdy „lenivý kolos nad Vltavou“ (F. X. Šalda) vyšel ze svých tehdy čtyř, dnes pěti zakletých kamenných bran do plenéru a stal se živým, pulsujícím útvarem (viz tehdejší projekty typu Bouda, Bušení do železné opony, hokejová opera Nagano, sokolská Prodaná nevěsta a další), který z této éry dodnes těží.
Je vidět že debi lita kvete mocně ve všech barvách politické duhy, i té naší dnešní nahnědlé (od lezení Popelníčkovi dopozadi).
"...dvakrát za sebou jsem byl ředitelem Národního divadla..."
kdoví, jestli jenom dvakrát. třeba ještě není konec.