ZŠ Milešovice je malá škola spojená s mateřskou školou. Je to dvoutřídka kde 38 dětí ze 4 ročníků učí 2 učitelé, kteří už nyní doučují méně nadané děti a organizují zájmové kroužky.
Vyučuje se do 4. ročníku (do cca 10 let), na výuku do vyšších tříd žáci přecházejí na jiné školy v okolí.
To vše se snadno dozvíte z výročníé zprávy
http://www.zs-milesovice.cz/predpisy/vz_2014-15.pdf
A k těm maximálně desetiletým dětem přidají austického 14 - letého žáka. A do které třídy ve svých 14 letech nastoupí? Do první, nebo dokonce do té čtvrté? Vyšší ročníky přeci v té škole neuvyčují.
To se těm dvoum učitelkám, které už nyní současně vyučují žáky více ročníků, bude prima učit.
Nebo se ten soudce dobrovolně vzdal 30 tisíc měsíčně, aby si mohli zajistit zvláštního pedagoga pro toho austika?
Hlavně, žře je ta matinka aaktivisti spokojeni.
Tomu se říká vítězství blbosti nad zdravým rozumem.
Vystihl jste podstatu problému. Samozřejmě nikdo nevíme jaký je stupeň postižení toho dítěte což je pro posouzení rozhodující. Předpokládám, že se obec odvolá, respektive bude vyžadovat pomoc od státu.
Kdysi jsem pracovala v radě školy. Šla řeč mimo jiné i o tom, jak se bezvadně učí ve třídě, kde je mezi dětmi problémový žák. To, že mu to moc nepálilo, se dalo pominout. Ale daleko horší pro výuku a udržení sosutředění žáků bylo to, že zatímco všichni chápali režim přestávka-výuka-přestávka-výuka, jemu to bylo fuk, nějak tenhle základní princip nepobral, a tak když po deseti minutách od zahájení výuky panovalo soustředění, žáci pilně pracovali, ten problematický se nudil. I spustil akci. Vyběhl ze své lavice, proběhl uličkou mezi lavicemi, několika žákům nazančil hák, nebo pecku čenichovku, před tabulí sebou bacil na zem a za jekotu a vřískotu kopal nohama všemi směry. Paní učitelka byla školený profík, a tak věděla, kdy má volat záchranku a kdy má jen lehce zklidnit žáka. Nicméně nevěděla, kdy a jak má v klidu učit, tedy předat žákům vědfomosti tak, aby je to zaujalo a aby jim mozečky soustředěně zabíraly.
Vaše opovržlivé, laické, popravdě až nechutné vyjadřování je moc pěkná reklama na tu "radu školy", ať to bylo kdekoliv. Vy byste byla i skvělá domovní důvěrnice v padesátých letech.
No nevím, jak bude prospívat. Když s ním bude škola zacházet jako se všemi ostatními, .... nejsem odborník na autismus, ale nevěřím, že mu tam bude lépe než ve speciální škole. Spíš naopak .
Radši, aby do té školy vůbec nepřišel, aby z toho neměl trauma !!!!
"Škola musí přijmout autistického chlapce. Má velkou radost, říká matka." Kdo má velkou radost? Chlapec, nebo škola? Pamatuju si, že se nás snažili podobné stylistické chyby odnaučovat už na druhém stupni ZŠ...
Tzv. autisté jsou nešťatné děti, které měly smůlu na rodiče. Žádná diagnóza to není například ve Francii, kde to považují spolu se mnou, pozemským červem, za chybu jeho pitomých rodičů v rané péči a výchově dítěte. Plně s nimi souhlasím... Dzp.
Janysko, vy jste mel opravdu nestastne detstvi a nestastny jste dodnes :)
Naše paní ředitelka zavedla na ZŠ přijímací pohovory, žáky si vybírá dle výsledků tohoto pohovoru a máme to vyřešeno. Přijme pouze inteligentní děti úspěšných rodičů a proto může být vzdělání dětí velmi kvalitní s nadstandartní úrovní.
Ta vaše pani ředitelka pozná jakou má kdo inteligenci.?Tak to před ní smekám protože to je fakticky nemožné nebo velice složité na posouzení pokud ona není génius což podle toho jak jedná určitě není a je to spíše naopak...Asi si to plete se znalostmi ale to nemá ve většině případů s inteligencí co dělat.Plete si dojem a pojem a už to,že píšete úspěšných rodičů o něčem napovídá.Tad hrají roli opět peníze že.?Ona dle jejího chování a vy dle vašeho názoru moc té inteligence a hlavně slušnosti v sobě nemáte protože je li někdo úspěšný nemusí býti ani chytrý ale ani inteligentní ale spíše arogantní a bezohledný ale nechci to bagatelizovat.Takže pane Deker dejte si na ústa než něco plácnete dekel.
Ehm, ono se ukázalo, že je na tom chlapec naopak dost dobře. Takže ho ty školy odmítaly a to ho snad ani neviděly.
Blbý Lidovky, dal jsem Reagovat na jeden příspěvek, přihlásil jsem se a reakce se vložila jinam.
jó tyhle lidskoprávní organizace by si měla OSN a UNESCO strčit do díry v zadní části těla.Matka je suverén pro 50% žen v politice ,jako kobyla Valachová,Laurenčíková ,komunistická trockistka Šabatová,a zelení mozci u Kocába.