Pro bezpečnost cestujících než se najde jiné řešení do písku přidat železné piliny - jsou vodivé a dají se magnetem ze železničního svršku časem uklidit. Před použitím v písku je ale třeba je odmagnetovat například vyžíháním nebo indukčně aby se náhodou zmagnetizované piliny nenalepily na sypač nebo kola nebo tam, kam nepatřejí. Šlo by použít i jiné vodivé, ale železných je dost a je možno je čistě magnetem ze životního prostředí uklidit.
Jde o dočasné řešení, než se najde jiný způsob snímání jedoucího vlaku pro účely automatické signalizace.
Hlavně aby byla zajištěna bezpečnost cestujících i celého železničního provozu.
Výpravčí Gross dělá advokáta.
Ten osobní vlak měl několik vagonů, a že by kolej nebyla v celé délce ve styku s tolika podvozky vodivá? To je nesmysl.
Problém je, že se jedná o vysokorychlostní železniční koridor, teprve nedávno modernizovaný. Pak bychom se nemohli cítit bezpečně v žádném místě na trati. Vždyť na stejném principu fungují i obvody traťových návěstidel na širé trati, i staničních návěstidel v každé žel. stanici od Ostravy až po Prahu.
To si mám přestavit, že pod každou nápravou byla (vždy aspoň pod jedním kolem) vrstvička písku, která zafungovala jako izolant?
Pokud by se jednalo o lehké vozidlo např. motoráček řady 810 pak bych tomu věřil. Ale toto vypadá prapodivně.
KDOŽ VÍ - V KLAUSISTÁNSKÉ JUSTICI () A POJEDE SE DÁL
PS ...... JE POUZE POTŘEBA ZREGULOVAT CENU JÍZDNÉHO /SMĚREM NAHORU - JAK JINAK/ - REFORMA SE NESMÍ POZDRŽET
Ten bordel na dráze bude trvat tak dlouho, než řízením ČD pověří Karla Fritzla alias Idola.