a dlouhodobě řešený (ale nevyřešený) "problém" nebude existovat. Takových politbyrů je ve státní správě plno....
třeba Hašek, Rath (ten dostává i náhrady na provoz zamřížované kanceláře a ošatné na pruhovaný mundúr), dále prezident spisovatel, jeho vicekancléř spisovatel, jeho tajemník komik
navrhuji 30.000,- Kč od presidenta státu dolů bez vyjímky .. pouze jeden plt .. žádné prebendy.. výsluhy, zlaté padáky, odměny, plat + důchod .. nic takového .. a když se to nelíbí můžeš jít lidí je dostatek
Žvaníte. To je jako byste řekl, že řemeslníkovi uzákoníte strop na 5 tis. Kdo myslíte, že by vám pak přišel domů opravit střechu, myslíte, že by přišel vyučený zedník?
Musí naloupit, dokud to jde. Už to brzo nepůjde ... . :-)
Ta informace odpovídá praxi té spravedlivé strany TOP09. Co bylo prokázáno za pana Drábka na MPSV se najednou předvádí na zdravotnictví. Hlavně, že pan Heger chce šetřit na pacientech doktorech a zdravotnickém personálu. To je tedy shoda teorie a praxe?
Ještě že za pan Škromacha MPSV fungovalo jako po drátkách :-)
VV a Vít Bárta se pustili do vlády a vystupují velmi tvrdě proti předraženým zakázkám stavebních firem ( už od doby jeho ministrování na MD), za to nyní sklízí ovoce v podobě mediálních útoku Janka Kroupy proti VV. Zajímavě popsáno na webu: vitbarta.cz
http://vitbarta.cz/denik-vita-barty/1131-prohlaseni-k-reportazi-janka-kroupy.htm#.URSccqXeT54
Jenže je jim těžko věřit. Dva roky se natírají. I mezi sebou.
hlavně v dopravě. V současné době zhruba 20 % ceny veřejných zakázek tvoří „všimné“ lobbistům, politikům a vysokým státním úředníkům. V oblasti dopravy je tento problém zvlášť patrný – v tendrech vítězí stále ty samé firmy, často s neznámou majetkovou strukturou, které staví draze. VV prosazují zákaz účasti firmám s neznámým majitelem na veřejných zakázkách, informace o uzavřených zakázkách na internetu včetně plného znění smluv a testy korupční odolnosti vysokých státních úředníků. Chtějí cenové limity, zapojení soukromého sektoru do spolupráce s veřejným, výstavbu městských obchvatů a okruhů – protože odklon dopravy z center měst významně sníží náklady na údržbu silnic, zkvalitní životní prostředí ve městech, zrychlí dopravu a omezí počet nehod a zraněných ve městech.
Zkoumál už někdo,zda panu úředníku dva platyk životu stačí,co když má velký hlad