Jak je něco "super" ve vládních návrzích, tak je třeba se mít napozoru.
Jedno "super" už tady bylo: superhrubá mzda (viz Wikipedia).
Tu zavedla v roce 2008 vláda Mirka Topolánka (ODS) a "nejlepší ministr financí" Kalousek (KDU-ČSL), v rámci velké "reformy veřejných financí" přijaté v roce 2007, připravené ministrem financí Tlustým (ODS).
Ale už v roce 2012 se připravovalo zrušení superhrubé mzdy, označené za "nevyhovující" (!!?). Ovšem její zrušení bylo z původního termínu 2013 Senátem odsunuto až na rok 2015.
To už byl ministrem financí a posléze premiérem Andrej Babiš, kterému opoziční ODS neustále vyčítala, že se ke zrušení superhrubé mzdy nemá.
V roce 2018 předložila opoziční ODS návrh na zrušení superhrubé mzdy, ale Babiš varoval před výpadkem příjmů až 80 mld. korun.
Nakonec byla - po neskutečných, nechutných tahanicích vláda - parlament - senát - prezident superhrubá mzda zrušena k 1.1.2021.
Po převzetí vlády "demokratickou pětikolkou" vláda Petra Fialy (ODS) tvrdě kritizovala Babišovu
pokr.:
...tvrdě kritizovala Babišovu vládu kvůli zrušení superhrubé mzdy, protože - nyní už "její" státní kasa měla výpadek příjmů přesahující 100 mld. korun. A kdo za to může? Babiš!!!
Podobně heslo "Superhrubá mzda" na Wikipedii.
... díky traktoristovi jdou preference KDU prudce nahoru, ve volbách mají jistý „celý” 2% hlasů... Díky starýmu Rychetskýmu jsou ale v pohodě...
Nu co.? Proti jediné straně ANO se klidně vytvoří ještě větší koaliční slepenec "demokratických" samostatně volebně propadajících (= neschopných) politických stran, politického "balastu". A SPOLU to dokážou!
300 000 nových obyvatel úředníky úřadu práce pochopitelně zaměstnává ani na chudáky Romy se pak nedostane.
Evidetně Babišova vláda a všechny předchozí nekontrovaly, zda nejsou sociální dávky zneužívané. Žádný div, že se nyní nemůže stát vyhrabat z dluhů.
Jurečka a spol. celkem jasně ukazují, že nemají vůbec ánung, co by mohla digitalizace dělat. Proč by, proboha, měla kontrola katastru nějak vysilovat úředníka? Vždyť to může ve své aplikaci rovnou vidět i se všemi ostatními parametry žadatele z finančáku, úvěrových registrů atp. a rovnou počítat. Jediné, co by pak ouřada řešil, by byly výjimky. Kvůli ničemu ostatnímu by se ani žadatel s úřadem bavit nemusel.
Já bych to zjenodušil úplně. Sečetl bych všechny dávky, které se dnes poskytují, podělil to počtem obyvatel a rozdělil spravedlivě mezi všechny.
Stačí ti to, nepracuj. Nestačí ti to - pracuj...
A kdyby někdo namítal, že ti, co vydělávají to nepotřebují, že to dostávají na úkor sociálně slabých, tak bych jim řekl, že ti co vydělávají, tento fond dávek tvoří, bez nich by nebylo co rozdávat.
. .. snad se nemýlím, ale před časem, před snad dvěma desetiletími se psalo, že Míra Kalousek 2x vyznamenaný mincfinistr Bruselem - AB jen jednou, tak Míra tehdy uváděl, že nemá žádný nemovitý majetek . . kdo by to řek ́. . a takovej to je šikovnej chlap. A víte, že ho v posledním čase docela rád poslouchám ?? Fakt, vážně. U politologa usínám.
Nechápu proč ten, kdo pronajímá jiný byt, který nemůže sám užívat má mít nárok na příspěvek na bydlení. Ten ať si vezme sám z nájemného, které pobírá za svůj byt.
Ono to tak horke nebude, takovych pripadu budou jednotky, obecne by vsak melo platit ze pro kratkodobou pomoc by majetek nemel hrat roli, pokud vsak z davek ziju nemuzu mit proste 4 auta a cinzak na vaclavaku s prijmy odklonenymi kamsi do tramtarie