Tramvaje na Václaváku byly fajn, magistrát je zrušil, aby posléze přišel na to, že byly lidem užitečné a chce je tam vrátit. Já vím, že jiní lidé je rušili a jiní je tam chtějí dát zpátky. Je to o české neúctě k tradicím a o rozšťourávání všeho, co dobře funguje, s čímž máme zkušenosti nejen za bolševika, ale i dnes (viz Drábkoviny, Dobešoviny a jiné viny).
Jenze ty tramvaje by meli jit tak, jak pred lety, az k Prasne brane a Narodnimu divadlu, ony tam tehda nevedly zbytecne. A tu pitomou dalnici dat do tunelu ci nekam nahoru. Ktery vul si usmyslel dat dalnici doprostred mesta?
odborářů pod sochu svatého Václava. Zásadní řešení tranzitního provozu před a za Museem není zdaleka tak podstatné.
Ono nestačí, že přes Václavské náměstí jezdí desetitisíce aut denně, magistrála je kvůli tomuto nešťastnému vedení bržděna a tvoří se velké kolony pravidelně každý den. Obrovské množství emisí z PHM jen díky těmto prostojům. Teď k tomu mají přibýt tramvaje, které by situaci ještě více zkomplikovali. S podzemním vedením magistrály se nepočítá? 3 páry zastávek na 650m dlouhý úsek, který chodí pěšky i moje 80-ti letá babička? WTF?