to má pravdu ministr...v případě čelní srážky, bych tomu strojvůdcovi, co to zavinil nedával už vůbec nic...a všechno by to šlo, i s prémiema za bezchybné vedení vlaku, rovnou na pohřební výlohy toho druhého...
Plnění pracovních poviností je zákon. Pamatuji si dobu v totalitě, že v naší továrně za včastný příchod do zaměstnání byl příplatek. Ten Ťok je vážně katastrofa! nchci řící že přímo --- .
A co takhle návrat k jednomu podniku/firmě - ČD, místo 3, s neuvěřitelným množstvím papalášů, úřednictva.
a co takhle jenom jeden podnik v každém rezortu? Všechno znárodnit a je to.
ano,návrat ke starému a osvědčenému. Dnešní strojvedoucí jsou rychlokvašky nebo důchodci. Hlavně však to první. Dřív po škole či vyučení černému řemeslu minimálně rok na dílně, pak zácvik, potom min rok jako pomocník a teprve definitiva s licencí. Dnes jezdí za půl roku.
malinko to Ťoku upravíme, za bezproblémové řízení stávající plat, s problémy patřičné krácení. takto to funguje v soukromém sektoru, ty socialisto rozhazovačnej.