Zcela evidentně jste jeho článek naprosto nepochopil. V.V.st neschvaluje kradení, ani neříká, že by se o něm nemělo psát. Ale kritizuje postoj "to se děje jen u nás, to na západě..."
Myslím, že jsme četli každý jiný článek.Já jsem četl něco plného malomyslného kňourání o tom, co bychom, kdybychom.Místo hledání příčin srabu a snahy dosáhnout evropského standardu, četl jsem jen trapné a dětinské vymlouvání na to, že někde je to ještě horší.Vám zřejmě přečtené řeklo něco jiného, pokud Vám to konvenuje, nesnažte se přesvědčit mne o opaku. Já jsem jen konstatoval co v přečteném vidím já a si svůj názor si nechávám, nikomu ho nevnucuji.O tom, co se děje u nás a na Západě vím poté, co jsem se téměř třicet let pracovně pohyboval po Evropě a poté, co jsem pracoval a pracuji buď u, nebo pro zahraniční firmy, své.O tom mne žádný pan Vlk nemusí přesvědčovat.
Pan Černý, když něco tady začne kritizovat, tak má najednou mnoho nepřátel ??? Tak proč na ŘSD nezačne jednat PČR, a nebo čeká, až nastoupí Lesy ???
Nejlepe Lesy česke republiky a Babiš
krevní tlak, doporučuji přečíst si na Neviditelném Psu pojednání páně Vlka st. "Zabedněná Blanka". Poté ke své úlevě zjistíte, že jste jen obětí českého sebemrskačství a úporné snahy českých medií vykreslit realitu tak černě, jak možno.Nechci zde podnikat hluboký exkurs do myšlení autorova, ale vychází mi facit: "Krást se může, jen by se o tom nemělo psát". O souhlasných příspěvcích k jeho dílu raději pomlčím, aby mi ten tlak taky moc nestoupl.
že se nejedná o státní firmu, ale o stádní firmu. Stádo lehce ovladatelných volů, kteří dobře slouží k vyvádění peněz. Dálnice by měli stavět soukromí investoři a vybírat prachy do kasičky.
Tohle vyřeší až hmotná odpovědnost politiků a úředníků. Pros..l si státu svou špatnou prací miliony - nazdar. A doživotně i se svojí rodinou jedeš jen za životní minimum. A v tu ránu by byly nejen dálnice za polovic a ve vysoké kvalitě. No jo, ale kdo by pak v té státní správě dělal?
pro partajní i soukromé potřeby politiků - jak státních tak krajských. Všechny kontroly se této instituci vyhýbají, nadřízení dělají mrtvé brouky. A zájem o ministerstvo dopravy je také signifikantní - je to zřejmě stejně lukrativní pozice jako finance.
Organizace je prohnilá, ti co nemají špinavé ruce, tak minimálně mlčí.
Nejlepším řešením je organizaci zrušit a vybudovat novou s jinými lidmi.
ŘSD a jeho činnost je opravdu špatná. A to se ví již delší dobu. Projekty bez odpovídajících podkladů (šetří se na geotechnických studiích staveb)Když má ŘSD zastánce v "ministerském odborníkovi" Žákovi, který bojoval proti firmám na D47 a pak otočil (proč asi, kolik to firmy stálo?), Až tito odborníci odejdou tam, kam odešla jejich milovaná SPOZ, bude lépe.