Kdo usměrňuje ženy, má v Číně otevřeno
V orientu by musel ženy řezat, jak stojí v Knize Obchod a politika jsou protikladné věci, cílem obchodníka je vydělat aby druzí prodělali. Cílem politika je prospěch všech resp. minorit. Obojí je nezbytné, ale ne ve směsi. To jsme potom u Housků, kde není ani šance na první pomoc natož volání policie. Marketingová strategie, obchodník v zlomku sekundy ví na čem je, má jasno, předvídal, čekal, byl připraven. V druhém zlomku sekundy ví jak dál, tedy varovat další, kterých se to může týkat a kteří mu to v podobné patálii vrátí nebo zúročí ihned. Obchod není charita, ani armáda spásy, ani červený kříž. To není špatně, pokud byznys není všechno, a nic jiného být nesmí. Ne náhodou je trvalá snaha eradikovat církev, ovšem je spíše prodělečná (většinou drží balanc, ale z hlediska oligarchy by měla mít za staletí stokrát (20 století) víc a její potenciál by se dobrým byznysem dal využít mnohem lépe, než na království nebeské. Opět , není tím samotným lepší, ale je tím sama sebou, nemá marketingovou identitu, má jinou. Ale k hovězímu nechodím s filosofií, jen s putýnkou mláta.