130 let

Diskuze

Jan Birke: Vlivný poslanec ČSSD, jenž otevřel českým byznysmenům dveře do Číny

Populární náchodský starosta hovořil s ČESKOU POZICÍ o angažmá v Číně, spolupráci s PPF, Jaroslavem Tvrdíkem i o své politické budoucnosti.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto
Petr Kellner
Takhle vydelava KellnerČeská republika: 5.11.podepsal Kellner dohodu se Španěly o koupi O2 za 64 miliard Kč- platba měla proběhnout v Kč, Španělé jí dali přednost před Eurem pro její stabilitu.7.11. devalvovala ČNB Kč o 5 %, 8.11. proběhla směna Kellnerových Eur na Kč, dostal za ně o 5% víc.Zisk 3,6 miliardy se dělí na 2,5 miliardy pro Kellnera a miliarda pro členy rady ČNB, co hlasovali pro oslabení koruny. Víc v tom není
0 0
možnosti
ČN

Český Názor

27. 11. 2013 14:02
populární???
To je zase nějaká sranda???
0 0
možnosti
Y

Yossarian00

28. 11. 2013 10:31
Za peníze se dá koupit vše
i názor České pozice resp. takový krásný advertorial v podání pana redaktora. Pan Koutník by spíš měl hodnotit, zda a jak bude Birke prosazovat zájmy PPF přes stranu, za kterou sedí v parlamentu. Pan Birke nekope, i když jako hokejka, spíš nebruslí, za program ČSSD.
0 0
možnosti
PM
Kdo usměrňuje ženy, má v Číně otevřeno
V orientu by musel ženy řezat, jak stojí v Knize Obchod a politika jsou protikladné věci, cílem obchodníka je vydělat aby druzí prodělali. Cílem politika je prospěch všech resp. minorit. Obojí je nezbytné, ale ne ve směsi. To jsme potom u Housků, kde není ani šance na první pomoc natož volání policie. Marketingová strategie, obchodník v zlomku sekundy ví na čem je, má jasno, předvídal, čekal, byl připraven. V druhém zlomku sekundy ví jak dál, tedy varovat další, kterých se to může týkat a kteří mu to v podobné patálii vrátí nebo zúročí ihned. Obchod není charita, ani armáda spásy, ani červený kříž. To není špatně, pokud byznys není všechno, a nic jiného být nesmí. Ne náhodou je trvalá snaha eradikovat církev, ovšem je spíše prodělečná (většinou drží balanc, ale z hlediska oligarchy by měla mít za staletí stokrát (20 století)  víc a její potenciál by se dobrým byznysem dal využít mnohem lépe, než na království nebeské. Opět , není tím samotným lepší, ale je tím sama sebou, nemá marketingovou identitu, má jinou. Ale k hovězímu nechodím s filosofií, jen s putýnkou mláta.
0 0
možnosti