Třeba business man dokáže marketing od politiky oddělit?
Jsou to protikladné věci. Svět už je takový, že mnoho věcí tvoří polarity, a dokud není světa konec, extrémy se nesjednotí. Řadě lidí politické obchodování vyhovuje, nemají větší výhled, víc nečekají, maminka je víc nenaučila, tatínek asi seděl za vexláctví? Bolest není ta strana, bolest je ta tupost omezenost, vydávaná za všehomír. České partaje jsou namnoze jen komerční projekty, podle investic ("nedali mi na kampaň, fňuk," zní i z Ústí, kde Houskové jistě nešporují) také výsledky. Brzy jsou profláklé a sponsoři investoři staví jiné koně. Lid chce nové, noviny se také nepřetiskují a TV neopakuje zprávy za týden. Ale to je marketing, ne správa státu. Vzít lidem pole, prostředky, peníze, vždyť je nepotřebují, oligarcha je zaměstná, koupí lesy, tam bude práce habaděj. Rovnost jako předpoklad produktivity je dnes jinde, než byla v ranném feudalismu, který se trapně rekonstruuje. Cenu má invence, kreativita..., nejen socialistické vexlácké manýry.