130 let

Diskuze

PETRÁČEK: Veřejnoprávní předpodělanost

Média mají svá pravidla, ta veřejnoprávní dvojnásob, a je-li před volbami, platí to trojnásob. To ví každý a pro fair play při průběhu voleb s tím v principu souhlasí. Ale zatímco princip je jasný, kde leží hranice jeho porušení?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

24. 10. 2013 8:03
Zvyk je železná košile!

Zde přímo ocelová a ještě zakalená.Zkuste srovnat počty obětí nacismu a komunismu!Komunisté mají na svědomí mnohem více lidí jak nacisté.Jim se ovšem připočítávají oběti 2.světové války a i tak je to méně!Cenzura vždy zasáhne,aby to tak nevypadalo.Hakenkreutz nesmí na veřejnost,symboly komunistů musí(!) být tolerovány!Což je skandální úkaz nade všechny!

0 0
možnosti

24. 10. 2013 7:45
Vážený pane redktore Petráčku,

po řadě let, kdy snad nebyl váš text ke kterému bych neměl velmi vážné  především věcné výhrady, vám musím za tento článek vyslovit hluboké uznání a poděkování. Je to přesně a jasně formulováno a jde to na podstatu věci. Se závěrem lze jen souhlasit. A to, když jste text psal, zřejmě nebyla ještě k dispozici informace, že  pan kardinál postupoval přesně dle dohody s Klausem a Zemanem a že kroky Metropolitní kapituly jsou jenom dohodnutým pokračováním k naplnění dohody o katedrále. Celá záležitost vyprovokovaná Minářem a Pecinou je tedy  jenom další předvolební intrikou darebáků z SPOZ. Darebáky je označuji na základě vlastních zkušeností z kampaně. Jsou spolu s Okamurovci jediní, kdo ostatním stranám přelepují plakáty, olepují zastávky a sloupy... Je to agresivní, mocichtivá verbež, která se v touze po moci nezastaví před ničím!

0 0
možnosti

24. 10. 2013 8:39
Re: Vážený pane redktore Petráčku,

Agresivní a mocichtivá verbež, jak říkáte, jsou všechny volební subjekty, které se , kromě prezentace svých programů, jakkoliv směšně a trapně projevují na veřejnosti. Patří k tomu i předvolební meetingy (politická korupce) instalace billboardů a i Vámi zmiňované plakáty. Taktéž hloupá a většinou pouze pro debily určená vystoupení lídrů politických uskupení v televizi a rozhlase. Tedy, celá, po vzoru USA vedená předvolební kampaň, která nemá žádný jiný výsledek než utracení obrovského množství finančních prostředků, které by mohly jinak být použity ke smysluplným účelům, např. pro nemocné a handicapované lidi.

0 0
možnosti

S. Cesky

24. 10. 2013 7:23
Zeman s Dukou se rozumně dohodli,

tak co tady řešíte budoucí adepti novinaři soudruha Babiše?

0 0
možnosti

24. 10. 2013 7:46
Re: Zeman s Dukou se rozumně dohodli,

Když se dohodli, tak co tady Zemanovi pohůnci organizují za intriky?

0 0
možnosti

I. Pokorný

24. 10. 2013 1:28
Souhlas

souhlasím s hodnocením autora, jinak se to nazvat nedá, je to trapné.

0 0
možnosti

J. Klimecký

23. 10. 2013 17:44
Rozhovor jsem slyšel

Duka by dobře rozjetý. Fakt mě mrzí, že to stopli a netočili dál. Třebas Kalouska točili,  i když byl úplně na mol a nikomu to nevadilo. Duka byl střízlivý, jen chytnul nerva a trochu ječel a už to zarazili. To není fér. Navíc, když je člověk pod parou, nebo rozčilený a v emocích, tak řekne i to, co normálně v sobě dusí. Je fajn, když stavidla uvolní a vyjde na světlo, co by jinak skrýval.

0 0
možnosti

J. Klimecký

23. 10. 2013 17:46
Re: Rozhovor jsem slyšel

A já bych chtěl vědět, co se ukrývá za těmi úsměvy, křižováním a kývaním vonným kadidlem. Jak doopravy Duka smýšlí a o co mu jde ve skutečnosti...

0 0
možnosti

23. 10. 2013 11:04
Soudruh Pokorný šéfredaktor ......

.......je pěkný soudruh a svazák. Pamatuji si ho z TKM.Nic mi nemůže od něj překvapit.

0 0
možnosti

23. 10. 2013 11:29
Re: Soudruh Pokorný šéfredaktor ......

bohužel celá republika je prolezlá komoušema a kolaborantama, to je těžký... musíme si počkat, až to všechno vychcípá.

0 0
možnosti

23. 10. 2013 9:59
prohlášení pana Duky by bylo věrohodné,kdyby

se týkalo všech komunistů bez rozdílu a to nejen v KSČM,ale i v ODS, TOP09,KDU-ČSL,SPOZ,ANO2011 a jinde.Pan kardinál zapomíná na zvěrstva své rodné církve,která tady prováděla v dobách minulých a z jeho úst kázání proti komunistům je tak akorát plácnutím do vody..

0 0
možnosti

23. 10. 2013 10:28
Re: prohlášení pana Duky by bylo věrohodné,kdyby

... rozumím, připomínat zločiny komunismu je trapné a jen z nedostatku jiných argumentů, připomínat zločiny církevní a to i ty domnělé je naprosto v pořádku, tak hlavně, že je i v tomto ten náš proletariát korektní ...

0 0
možnosti

23. 10. 2013 9:45
taky by mohli zrušit zelenou

oranžovou a červenou na semaforech :o)

0 0
možnosti

23. 10. 2013 12:45
Re: taky by mohli zrušit zelenou

Jistě! Je to návod :-)

0 0
možnosti