• Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let
Robert Fico.

Robert Fico. | foto: Profimedia.cz

Premium

Názor

Ficova otevřená válka s vybranými médii. Jak boj s neposlušnými „špinavými prostitutkami“ dopadne?

Názory
  •   18:30

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Hovořit o vztahu čtyřnásobného slovenského premiéra Roberta Fica ke sdělovacím prostředkům by vydalo na dlouhý příběh.

Od roku 2006, kdy poprvé usedl do čela vlády, prošel všemi možnými polohami. Od spolupráce založené na žoviálních osobních vztazích s vybranými novináři přes jejich přehlížení až po otevřené nepřátelství.

Šíří nenávist, podíváme se jim na finance. Fico zaútočil na slovenská média

Po svém posledním volebním vítězství na konci září prohlašoval, že jeho cílem jsou „normální pracovní“ vztahy s médii. Neuplynuly ani dva měsíce a všechno je passé. Vůči sdělovacím prostředkům, které jsou k němu kritické, přešel znovu do konfrontačního módu.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: Robert Schuster