dluhy, pokuty a soudní rozhodnutí se neuznávají, tak vo ce go? President před presidentskou volbou lže, soud ho uzná vinným a co, nic. Článek o Peroutkovi se nenašel a co, nic. Babiš si nepamatuje, komu dal majetek za desítky milionů a co, nic. Babiš je nadále StBákem a co, nic. ČSSD je pravomocně odsouzená k pokutě a co, nic. A tak by se dalo pokračovat. A lidem zlodějiny a lhaní nevadí, o plíživém omezování svobody se až na TOP09 a ODS nikdo nezajímá a pak se budete divit. Ale co, elita zase emigruje a ti nemakačenkové a udavači zůstanou a český národ půjde kam, do (_!_) a za chvíli bude drát. A pak řgvěte, že chcete být na Západě. Jo, budete na tom východním západě. Ona se svoboda získává těžko ale lehce se ztrácí.
Dušek , jako 99 % odborářský funkcionářů , je naprosto marný a zbytečný člověk. V ruské literatuře 19. a zač. 20. století pro to byl krásný terminus technicus - tuším - lišnyj čelověk.....
Slušný člověk by už touhle dobou měl k pokutě nejmíň padesát tisíc penále...
Vidím, že nejvyšší pan železniční odborář se neztratil a na hejtmanství našel ještě teplejší místečko.
Takových jsou plné úřady, od obecních až po hradní. Je to ostuda, ale ruka ruku myje. Platilo a platí a bude ještě dlouho platit.
Jo to je ten bývalý výpravčí z Dolní Dobrouče a majitel vodní elektrárny v Jaroměři ??????
Není to ten samý soudruh Dušek, který pumpuje peníze daňových poplatníků do své kapsy?
Podezření na podvodné a nekalé jednání firmy OREDO v systému IREDO spoluovládané bývalým generálním ředitelem drah Zeleným a jednatelem Duškem při prodeji vlakových jízdenek pro vlaky ČD na pokladnách ČD.
Systém IREDO, kdy cena jednosměrné jízdenky na cestu tam a zpět vyjde od této firmy(OREDO) levněji na pokladnách ČD, než cesta se zpáteční jízdenkou ČD na stejné trati. Za tím vším stojí bývalý generální ředitel drah Zeleným spolu s Duškem se soukromou firmou OREDO, která takto působí pro Pardubický a Královehradecký kraj a ,,odsává,, tak finanční prostředky ČD (tedy i z kapes daňových poplatníku), které pak chybějí, třeba na méně vytížené tratě, které se pak i třeba ruší a podkopává se tak veřejný zájem v dopravní obslužnosti našich spoluobčanů a také nás to samozřejmě víc stojí, jako daňové poplatníky, kdy všichni i ti, co nejezdí, dotují i takto se prohlubující se ztrátu ČD.
REAGOVAT
NAHLÁSI
Pro Vaši informaci jedna z konkurenčních firem REGIOJET na železničních tratích vůbec tento systém IREDO nenabízí, aby eventuálně tlačila cenu jízdného také dolů, jak je to presentováno OREDEM v systému IREDO u cen jízdného ČD a i v tom vidíme nekalou soutěž.
Příklad: Železniční spojení Česká Třebová - Vysoké Mýto (Odjezd 13. 9. 2014, 38min, 33km)
Obyčejné jízdné ČD...................... 53 Kč
V systému IREDO.........................44 Kč
Obyčejné jízdné zpáteční ČD.........101 Kč (ekvivalent od systému IREDO, kdy zpáteční jízdenku nenabízí, vyjde TAM a ZPĚT 44 + 44 = 88 Kč).