- 28. září 2021 13:00
Kolekce české značky Timoure et Group se vznačuje pohodlnými sportovnějšími modely, které obě majitelky rády nosí. | foto: Archiv značek
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Přeplněné sklady s neprodaným zbožím, nebývalý úspěch online řetězců se sportovní a neformální módou, jako je Nike nebo Lululemon, pokles prodejů bot s jinou než plochou podrážkou, přesun vysoké módy do virtuálního světa, ale i bezprecedentní zájem o zboží prémiových značek v asijských zemích. Tohle všechno jsou trendy, které poslední rok a půl určovaly směřování etablovaných módních domů, ale i malých nezávislých návrhářů napříč kontinenty. A nebyl by to globalizovaný svět, kdyby se některé z nich neprojevily i v tuzemské módní kotlině.
Nevelká poptávka po formálním oděvu způsobená zejména přesunem práce do obýváků definitivně ukončila už tak nalomenou značku Pietro Filipi založenou roku 1993 Petrem Hendrychem. Ke dnu s sebou stáhla také přidruženou firmu Pietro Filipi Stores, která provozovala maloobchodní prodejny.
Připojte se ještě dnes a získejte: