Jamagučiová o svém spojení s Hello Kitty mluvila na knižním veletrhu v Hongkongu a svou vnitřní spřízněnost s animovanou postavičkou dokazovala i svým vzhledem - oblékla si šaty s jahůdkovým vzorem a na obarvených vlasech si vyčesala malé culíčky s typickou mašličkou.
Konkurenčních postaviček se bát nemusí
Hello Kitty čelí čím dál tím větší konkurenci nových animovaných postaviček, jako jsou například medvěd Brown a králíček Cony z japonské aplikace na posílání zpráv LINE. Ale podle Jamagučiové se s tím Hello Kitty dokáže vyrovnat. "Denně se objevují nové animované postavičky, ale já si myslím, že Hello Kitty je jediná, která se dokáže změnám ve světě přizpůsobit," řekla.
Zrod populární kočkyBílá stylizovaná kočička s velkou hlavou se poprvé objevila v Japonsku v roce 1974 na peněžence. Od té doby si vybudovala celosvětovou základnu fanoušků. Licenci na její podobu má japonská společnost Sanrio, která uvádí, že z jejího prodeje ročně vydělává více než pět miliard dolarů. |
V letošním roce bude následovat řada oslav čtyřicátých narozenin Hello Kitty včetně prvního sjezdu fanoušků v Los Angeles chystaného na říjen.
Krom fanoušků má ale Hello Kitty také mnoho odpůrců; hanění roztomilé kočičky jsou věnovány celé internetové stránky a blogy, kde se autoři vyžívají v tvorbě co nejhorších věcí, jež je možné kultovní postavičce udělat.