„Díky Snuggs se začalo hodně mluvit o menstruaci. V kancelářích, hospodách, v domácnostech. Kalhotky kupují muži pro své partnerky, rodiče pro své dcery, ženy samy sobě a kamarádkám. Lidé na sociálních sítích otevřeně sdílejí své zkušenosti, strasti a radosti s menstruací,“ říká Šejdová.
Další novinkou jsou materiály. Na konci května značka spustila prodej i dvou nových přírodních udržitelných materiálů – organické bavlny a modalu. „Nyní máme dva střihy – klasický a s vysokým pasem. Oba střihy máme ve dvou absorpcích – pro slabší a silnější menstruaci. Překvapilo nás, jak široké využití mají. Snuggs si oblíbilo mnoho mladých dívek v začátku menstruace, také je nosí lidé s různým postižením, lidé s inkontinencí nebo matky po porodu na jiné výtoky,“ říká Šejdová.
Český startup uvedl menstruační kalhotky na trh na jaře minulého roku. Kalhotky jsou paropropustné, o vysoké absorpci, přitom jsou tenké téměř jako běžné spodní prádlo. Právě materiál je odlišuje od konkurence. Jeden a půl milimetru tenký high-tech materiál s certifikací OEKO-TEX standard zaručuje jejich zdravotní nezávadnost, zabraňuje tvoření bakterií, ale především je pohodlný.
Údržba je obdobná jako u sportovního prádla, tedy stačí propláchnout studenou vodou a vyprat, kvalita membrány přitom zůstane zachována. Zakladatelé Linda Šejdová a Tomáš Zahradník menstruační kalhotky Snuggs rok vyvíjeli a společně s dobrovolnicemi několik měsíců pečlivě testovali.