Článek dlouhej jak Lovosice a přitom o ničem.
Když nějakej muslimskej jouda odsoudí násilný čin jiného muslima, nic to neznamená. Oni se jaksi mezi sebou na ničem neshodnou a nemají žádnou centrální autoritu.
Jediné řešení je udržet muslimy v pozici neetablované náboženské komunity - povolit jim jen modlitebny, žádné mešity. A ty modlitebny mít pod kontrolou. Jinak nás časem ti jejich "radikálové" sežerou.
"již stala terčem razie policie i nenávistných činů pravicových radikálů."
.
A pravicové radikály také rozdělujete na ty hodné a zlé? Nebo zlé a hodné nacisty? Zlé a hodné komunisty? Že jsem o tom ještě nečetl.
Holt někteří se házejí do jednoho pytle, kdežto druzí se musí odlišovat. Ach ta média, ty si jedou svojí "politiky" stejně jako si ji vedla ta bolševická.
Všechny poslat domů. Jediné správné řešení.
Není nad Základy tauhídu... Učí se a rozumějí. Pak mluví, a nakonec konají. Lhát nemuslimům je nejen povoleno, ale je to žádoucí.
Mimochodem, v celém článku jsem se nedozvěděla, jak sloučit islám a evropský požadavek rovnoprávnosti žen a mužů. Když tedy platí právo země, do které muslimové přišli. Nějaký nápad, pánové Větrovče a Alráwí? A co navrhuje pan Abbás?
Bohužel v tomto případě mlčí i feministické organizace, které v případech, kdy jde o evropského bílého muže dokáží kvičet jak čuník před porážkou. Ovšem jak jde o islám, neslyšíte ani slůvko.
Jasná ukázka pokrytectví podobných neziskovek a organizací.
Muslimy už nebaví pořád se distancovat od terorismu, nemají s ním nic společného. Osobně jsem to distancování až tak nezaznamenal, ale to může být moje chyba. Jak však vysvětlí účast stovek "umírněných" muslimů na pohřbech hrdinných džihádistů (viz M. Kechlibar níže) a radostné tance v ulicích muslimských měst po každém zvlášť vydařeném atentátu?
Tvl Větrovec je známej tím, že je radikální a kázal proti židům a nepřátelům Alláha. Takže co ty jeho kecy mají teďka znamenat?
Článek vyšel v sobotních LN. Co mě zaráží, je postoj muslimů....my budeme posuzovat, co budeme dodržovat a je to na naší blahovůli. A nechtějte, abychom se naštvali.
Na druhé straně, takto by se měl chovat jakýkoliv sebevědomí občan vůči státní moci. Nikoliv ve smyslu libovůle, ale pokud se mi to nelíbí, tak vás vyměním a věci se změní.
Akorát v souvislosti muslimy bych se tohoto (i demokratického procesu) bál.
Taký dlhý článok si ani nepamätám. Po pár riadkoch som už tie nezmysly nemohol čítať... Napr.
„Terorismus je odsuzovaný širokým spektrem učenců.“
Akými učencami? Moslimskými? To aj takí sú? Že som o nich nepočul. A keby aj. Jedna lastovička /vlaštovka/ leto nerobí...
Islam diktoval Mohamedovi samotný Satan. Je to totiž náboženstvo nenávisti, pomsty a násilia. Taký stredoveký mix nacizmu a komunizmu, ktorý neuznáva pre nás úplne prirodzené hodnoty ako vlastný názor, svedomie a pochybnosti.
Ryba smrdí od hlavy. Čo iného sa teda dá očakávať od náboženstva, ktorého zakladateľ bol pedofilný násilník, klamár a vrah?
Islam neustále potvrdzuje túto svoju identitu. Napr. aj tým, že na karikatúry Mohameda, ktoré ho vykresľujú ako teroristu, reaguje ako inak - terorom.
A mimochodom, neexistuje žiadny umiernený a radikálny islam. Existuje len JEDEN, NEMENNÝ islam. Tak to tvrdia poprední moslimovia, ako napr. turecký prezident Erdogan.
Pláčete na špatném hrobě. Měli byste se obrátit dovnitř své komunity směrem ke svým ovečkám, aby věřící měli jistotu, že jejich náboženské autority skutečně vyznávají a prosazují umírněnou/mírumilovnou víru. A současně jasně bojovat vůči radikálním duchovním ve svých řadách. Nakolik upřímně mohou tyto slova vyznít, pokud v západní Evropě působí desítky radikálních imámů, kteří ve svých mešitách po arabsky hlásají nenávist k lidem jiné víry/nevěřícím? Pokud v Německu působí organizace politického islámu, prosazující cizí zájmy (ditib, němečtí saláfisté,...)
A kdo dal Alrawimu či Vetrovcovi patent na ten správný výklad islámu? Existuje něco takového jako pravý islám? Nikoliv, dokazuje to nejen existence několika oddělených větví islámu (sunitský/šítský/drúzský) ale i decentralizovaná podstata sunitské větvě jakožto té zcela převládající, kde si každý imám může cucat palec, jak se mu to hodí.
Alráwí: „Člověk, který žije v jakékoli zemi, přičemž stačí, když dostane tranzitní vízum, uzavřel dohodu s tou zemí, že bude respektovat její zákony – od jízdenky do hromadné dopravy až po bezpečnost toho státu. Povinností muslima je respektovat. To, že máš trvalý pobyt, znamená, že ti lidé věřili. Takže kdybys něco spáchal, bude to zneužití jejich důvěry. A to by neměl dělat muslim.“
jak můžeme tyto slova brát upřímně, když neodpovídají realitě. Řada průzkumů respektovaných agentur mezi muslimy doložila, že větší desítky procent (sic!) muslimů ve Franci či V. Británii považují šaríu za nadřazenou právu hostitelské krajiny.
Tak vo čem se to bavíme???