130 let

Diskuze

Stabilizují volby českou společnost? Věštit nemá smysl.

Jedinou dnešní jistotou je, že k volebním urnám půjdeme 25. a 26. října. A každopádně se přinejmenším do konce tohoto roku nebudeme nudit.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

B. Lebedová

1. 9. 2013 22:48
to snad??
"Věci veřejné nejenže neozdravily tuzemskou politiku, ale destabilizovaly ji, způsobivše poté, co se staly součástí Nečasovy trojkoalice, několik vládních krizí." To myslíte vážně? to je opravdu ukázkový příklad manipulace, které je v médiích zejména v posledních třech ledech všude plno - a zrovna na Véčkařích si smlsne velmi často a velmi ráda. Hanba by mě lískala, být autorem. Ovšem u něj je to častá rétorika, což je velmi smutné. Pak mluvme něco o nezávislých médiích... Velmi mě fascinuje jedna oblíbená manipulační fráze, kterou spousta občanů převzala. Konkrétně jde o tvrzení, že VV způsobily vládní krize, málemže i dlouho trvající ekonomickou krizi a vše špatné, co u nás za poslední desetiletí bylo - protože vešly do Nečasovy vlády. No, to je sice hezké, ale jak logika věci vypovídá, asi tam nebyly samy, ne? A zase z ní odešly. Jak to, že neviníme i ty ostatní účastníky? Ty, kdo vše špatné, co ona vláda udělala, ne jen umožnily, ale především iniciovaly a prováděly? K tomu už nás nikdo nenavádí. Ano, podpořit tu vládu byla chyba, kterou si ovšem VV plně uvědomují. Bohužel si mysleli, že se dostanou k moci a budou mít větší vliv na věci, které chtěli změnit - bohužel se spletli a ostatní mocní je převálcovali. To neznamená, že se nemohli poučit, a že i přesto nemohli podpořit velké množství dílčích změn, díky kterým si myslím, že mají do budoucna velmi dobře nakročeno a měli by dostat další šanci.
0 0
možnosti

Kral

1. 9. 2013 10:02
Nesouhlasím, KSČM volit je sebevražda, VV nejsou mrtvé
Volby nejsou zbytečné. Nesmíme uvažovat tak, že se tam dostanou stejně ti samí. Naopak je potřeba udělat nový čerstvý vítr napříč dolní komorou parlamentu. Je jasné, že vítězství levice je téměř zcela zcela s jistotou predikovatelné. Ale lidi, KSČM volit je sebevražda. Lidé jsou tedy skutečně nepoučitelní, půl století jsem byli pod krutovládou komunistů a když byli v listopadu 1989 svrženi, tak si všichni mysleli, že je s nimi konec a teď by se měli dostat opět k moci? Už to není jen názor komunistických babiček, který si myslej, že nejlíp nám bylo za císaře pána, ale také názor party feťáků, která si řiká mladí komunisté. Alternativou, koho volit v těchto volbách,  je dát prostor, středopravicovým novým stranám, tím ovšem nemyslím hnutí ANO mediálního magnáta Andreje Babiše. Toho bych nevolil, ani kdyby mě za to zaplatili. Nesouhlasím rovněž s tím, že VV jak píše pan autor jsou mrtvou stranou. Naopak jejich preference stále stoupají. Není se čemu divit. Strana se po lehkém počátečním "zmatkování" vyprofilovala za stabilní stranu, která v parlamentu toho mnoho prosadila. Viděli jsme, že to "zlo" této strany bylo v křídle LIDEM, které se v závěru samo zlikvidovalo. Ve VV zůstali normální a schopní lidé, kteří mají za sebou mnoho úspěchů - zákon o veřejných zakázkách, audity na ministerstvech VV, výměna na postu policejního prezidenta nebo například zavedení přímé volby prezidenta. Církevní restituce neboli tunel století dovedli až k Ústavnímu soudu. Kateřina Klasnová má prostě opět můj hlas!!!!! 
0 0
možnosti

B. Lebedová

1. 9. 2013 22:52
Máte naprostou pravdou. To
Máte naprostou pravdou. To víte, že véčkaři nejsou mrtví - ale některým by se hodilo, kdyby byli, a proto píšou podobné články - třeba ne sami, ale prostřednictvím svých "poskoků". A že nás zachrání komunisti, jak si spousta lidí myslí? Nesmysl. Jsou ve Sněmovně celých dvacet let, proč neudělali něco dřív? Proč nic nedělají ani teď? Vymlouvat se na to, že nebyli ve vládě je hloupost, i v opozici lze být aktivní - jako například právě Věci veřejné. Jenže komunisté spoléhají jen na to, že "za nich bylo dobře" (kde bereme jistotu, že teď bude zas? A to bychom si opravdu nechali vzít svobodu a demokracii proto, aby měl každý práci, i když ne takovou, jakou si bude chtít sám zvolit? no to snad ne!) a že jsou prostě a jednoduše protiváhou k tomu , co tu bylo teď. Opravdu to stačí? Ani náhodou!!
0 0
možnosti
Volba v marketingové politice je omezená,
stejně jako v jiném obchodování. Je pár odborných firem, které zákazníkům nabízejí i obsah, nejen krabici, značku. Obvykle skomírají, náročný zákazník dá přednost zahraničí, domácí raději "se slevou"  "v akci", nebo jaké triky se na lidi narafičí. Šel jsem včera supermarketem, kde uklízečka měla v jinak sofistikovaném vozíku i několik balení potravin. To mně zaujalo jako zvýšení produktivity práce, okrajem zorného pole trénovaného pozorovatele jsem záhy zjistil, soustředěně skloněn nad regálem, jak balíčkxy zasunuty za sýry plísňové vedle regálu se slevami. Vyčkal jsem odtančení uklizečky, předstírání úklidu je nápadné, a prozkoumal co se děje. Inu balení byla ve slevě a nakupovat smí personál asi až na konec šichty, kdy slevy již vydrancovány. Podobně zmáknuta vlastenecky i volební patálie, volič a jeho sklony jsou známé, kudy na něj také. Místo prezentace kandidátů - několikařádkové životopisy, protikandidát mlčí jako ryba, ještě by se někdo mohl ptát na životopis jeho. Šťouralovi by také se mohla nechat ucpaná kanalizace třeba rok nebo let deset, "až bude dotace", může si chodit na kýbl. Ovšem si jeden drze troufl prezentovat nejen sebe, ale svým jménem i svou rodinu ba rod. Vyštěkali ho všichni svorně a dodnes v diskusích na něj hýkají. Inu demokracie a republika, jen kdo drží basu, má šanci. Volby budou asi souviset s vůlí, pokud jde o kastrované býky, asi jsou znevolněni, jinak mi to jazykově nepasuje.
0 0
možnosti

Svobodník

1. 9. 2013 9:01
Vás je do diskusí škoda, Vás by měla angažovat BIS
škoda každého špicla
0 0
možnosti

Svobodník

31. 8. 2013 16:12
Jo z Prahy to vypadá jinak
a ani ten starý pán Novářek neví  bohužel jak.Po volbách se budou pražské elity divit
0 0
možnosti
Dlouhé, nezáživné,
snad až na jeden odstaveček, kdy pan Nováček úsměvně vybízí orgány činné v trestním řízení k nečinosti po dobu volebního klání.  Ono otravovat občany odhalováním krádeží, korupcí a jiným trestným konáním, hlavně našich politiků je přeci tak neslušné. Třeba by nějaký objev lumpárny ovlivnil přetěžkou úlohu voličů vybrat si ty správné podvodníky, co slibují a po volbách sliby neplní, kterými se volební kadidátky zavedených stran jen hemží. Hlavně aby nenaletělo voličstvo na nějaké Babišovce, Okamurovce nebo jiné sestavy odhodlané vykopnout co nejvíc bývalých poslanců do politického důchodu. Ale to bylo možné pane Nováček napsat na půl stránky a neplácat několik stránek popisem stavu středu světa......
0 0
možnosti

31. 8. 2013 4:50
Volby mohou stabilizovat
společnost v ČR, ale muselo by přijít k volbám min. 75% oprávněných voličů, aby mohla vzniknout silná vláda. Zatím ale i média dělají vše pro znechucení společnosti jít k volbám !
0 0
možnosti

Svobodník

30. 8. 2013 23:46
Nevěrohodné kecy....
... moc "chtěné"
0 0
možnosti