k přezíravému pacifismu patří..následují krokodýlí slzy
to není jen o užitečnosti zbraní i ve správných rukou, když už jsou v těch špatných, třeba i o práci s agresí, s méněccenoistí atd,. i na školách..proč jern vyučovat zbytečnosti?
89 let trvání republiky znamená:89 let zkorumpované partajní diktatury89 let zneužívání demokracie89 let národně státní úchylky89 let historické lži89 let štvaní národa
89 let republiky stačí!Zasazujeme se o:
zrušení finanční podpory politických stran bez náhradysnížení počtu poslancůobjektivní a nadstranickou výuku dějinreferendum o formě státního zřízeníznovusjednocení Střední EvropyNepustíme z řetězu bestii diktatury, nýbrž nabízíme nikdy nepoznanou míru demokracie!Když se císař Karel I. v roce 1918 zřekl svého „podílu na státních záležitostech“, učinil tak s výhradou lidového hlasování o formě státního zřízení. Toto hlasování se ovšem nikdy neuskutečnilo. Národ byl podveden.Ačkoli v roce 1914 všechny rozhodující politické síly naléhaly na vojenskou akci proti Srbsku a samotný světový konflikt začal vyhlášením války Německa Rusku, byla v roce 1918 kolektivní vina přisouzena habsburskému domu. Dodnes některé politické strany navzdory vlastní odpovědnosti udržují tento obraz nepřítele.
Z toho již desetiletí profituje partajní diktatura, aby si sama udržovala moc: parlamentní strany inkasovaly v letech 1995 – 2005 neuvěřitelnou sumu 220.123.142,50 EUR ve formě přímých podpor a to samozřejmě na vrub daňových poplatníků.SGA (černo-žlutá aliance) požaduje zrušení finanční podpory politických stran a kompenzací za volební kampaně bez náhrady a jejich nahrazení rovnoprávnou prezentací zásad všech politických stran v ORF.
Rozpad podunajské monarchie v jednotlivé národní státy nepřinesl osvobození národů, ale genocidu a vyhnání. Rakousko bylo nejsilnější tehdy, když si bylo vědomo své národní mnohotvárnosti.Místo toho, aby hovořili v Bruselu silným hlasem, stojí středoevropské malé státy tváří v tvář velkým v EU osamocené a bezmocné. SGA proto podporuje znovusjednocení Střední Evropy v dynamický a jednotný státní svazek.Můžete volit vizi: posilte černo-žlutou alianci
PS ..... CTITEL LENINSKÝCH NEJPOKROKOVĚJŠÍCH MYŠLENEK LIDSTVA
Dle mého názoru, jde o naprosto normálního (tedy bez patologických, retardačních a deviačních přívlastků) kluka, patřícího k současným adolescentům (dospívajícím) naší soudobé společnosti.Přívlastky se mu dávají proto, aby se výše uvedená věc nekonstatovala, protože to by byl začátek konce soudobé společnosti. Docela pěkně o tom napsal svůj názor v MF p.J. Klimeš "nepředstavitelně hrozná výchova". To co se normálně a běžně zvládalo za Rak.Uh.(myslí se tím chod reálného života) to dnes nikdo z těch mladých nezvládá a serou ho opravdu, ale opravdu p.čoviny. Je to nudou a tím, že se ničeho nebojí (vlastně ani smrti). Měli by osobně poznat reálnou válku na vlastní kůži se vším co k tomu patří.Těchto případů bude (želbohu) jen a jen přibývat a samozřejmě to přijde i do ČR. (možná, že se už nějakému "normálnímu studentovi" toto honí v hlavičce). Až poté, kdy to přeroste přes únosnou mez, tak se přikročí k tomu, co dnešní pseudopsychologové hodně kritizují, a to výchově "cukru a biče"!
Jak z toho ven? Dám jeden návod "Tvrdá, nekompromisní, Jezuitská výchova, bez možnosti jakýchkoliv ústupků, a to i kdyby ji někdo ze slabších nepřežil" A tohle opatření by tuto mladou, dospívající mládež zase narovnalo a srovnalo.
Můžete se stavět na zadní, jak chcete, ale časem se k obdobnému kroku stejně přikročí, protože by jsme se tu pozabíjeli, nebo přijde válka, která to zase na chvíli vyčistí.
Tak to funguje co svět je světem.
Tak to je pekna blbost. To s tou vychovou. Takovy taticek co se ukaji na Jezuitskem zpusobu vychovy by zaslouzil pekne nakopat do pozadi a nadobro oddelit od zbytku rodiny jako retardovana poloopice.
http://www.myspace.com/sturmgeist89" target="_blank" rel="nofollow">http://www.myspace.com/sturmgeist89
Psychotronicky mi vychází, že hlavní příčinou proč se to stalo je on sám. Přibližně 75% vlivu je tedy zátěž z minulých životů - jeho karma a vnější frustrující vlivy dnešní doby a prostředí přispěly jen z 25%. Vychází mi, že jde o hluboký komplex méněcennosti, který řešil místo soustavné práce na sobě vytvářením si falešné představy, že je něco víc než ty ostatní a aby i sám sebe přesvědčil, tak to živil až smrtelnou nenávistí. Také se dá říci, že je to nenávist k sobě obrácená navenek.