130 let

Diskuze

Francie obnoví pátrání po černých skříňkách zmizelého airbusu

Francouzští vyšetřovatelé budou v Atlantickém oceánu znovu pátrat po černých skříňkách z airbusu, který se v červnu zřítil za bouře s 228 lidmi na palubě. V Riu de Janeiro to oznámil šéf francouzské vyšetřovací agentury Jean-Paul Troadec, který se tam sešel s příbuznými obětí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Půlnoční expres

14. 12. 2009 9:59
Co letět o dvě hodiny později.

Třeba jsou ty kumuly pozdějc slabší.

0 0
možnosti

via absurda

14. 12. 2009 8:01
Zkrátím to.

AF 447 letěl rychle a vysoko.

0 0
možnosti

Tim

13. 12. 2009 17:36
Meteorologická analýza letu AF447

http://www.weathergraphics.com/tim/af447/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.weathergraphics.com/tim/af447/

0 0
možnosti

Tim

14. 12. 2009 7:26
Re: Meteorologická analýza letu AF447

http://www.pilotfriend.com/disasters/crash/northwest705.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://www.pilotfriend.com/disasters/crash/northwest705.htm"... Boeing 720 linky 705 v tak ve vertikální turbulenci dosáhl rychlosti vyšší, než 470 knots. Měření U Boeingu ukázala, že nad 320 knots za uvedených podmínek zotavení z ohýbání (trupu) už není možné. "

Jinými slovy, pokud piloti AF 447 letěli pomaleji, dělali to nejlepší, co dělat mohli.

0 0
možnosti

dívenka prostá

13. 12. 2009 15:49
opravdu drahe

ostatki*

0 0
možnosti

Karel

13. 12. 2009 11:06
Je to celkem normální...

... že letadla létají co nejvýše kvůli úspoře paliva, a když se objeví turbulence, nebo jiné problémy, sklesají na výšku, kde je větší rezerva v bezpečnosti, přesněji, kde je povolený rozsah rychlostí stroje vůči vzduchu širší.

0 0
možnosti

Dotaz

13. 12. 2009 11:06
Jak je možné,

že dvě hodiny po půlnoci jsou někde stovky a stovky kilometrů obrovské kumulonimby, jeden vedle druhého?

0 0
možnosti