Pochopitelně je žádoucí nic nezakazovat. Část vybudovaných kapacit tím znehodnotíte a zbytek přetížíte. Asi jako kdyby Praha zakázala vjezd aut do centra a už druhý den řešila kolaps dopravy, protože městská hromadná doprava navýšení výkonu o 50% neunese.
No jo, ale jak potom budou zasedat ekologičtí europolitici v Bruseli? Nebo, že by se to soukromých letů netýkalo?
A taky Lichtenštejnsko, Monako, San Marino, Vatikán, Andorra a možná i Lucembursko ...
Ano to dává smysl!
Mimochodem jak se v článku píše vzdálenost 630 km mezi Madridem a Barcelonou urazí vlak za 2,5 hodiny!
V ČR máme studie jak jsou pro nás rychlovlaky zbytečné! Z Prahy do Ostravy to je 350 km a vlak to jede 3,5 hodin!
Smysl nedává nic, co je vynucené aktivisty