130 let

Diskuze

Výročí Srebrenice: po premiérovi Vučićovi létaly kameny. Byl to pokus o vraždu, zlobí se Srbové

Dav připomínající si masakr ve Srebrenici vyhnal Aleksandara Vučiće, srbského premiéra, z ceremonie. Začal po něm házet kameny a plastové lahve a premiér musel pod ochranou tělesných strážců běžet k autu. Dav takto protestoval proti tomu, že Bělehrad stále odmítá masakr označit jako genocidu. Ministr vnitra Nebojsa Stefanović pak sobotní útok charakterizoval jako pokus o vraždu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P. Hrušovský

15. 7. 2015 1:19

Krásný byl film "Proroctví". Je to sice sci-fi, ale ve světle neodvraté zkázy Země je tu otázka, proč byly zachráněny jenom děti......

0 0
možnosti

P. Hrušovský

15. 7. 2015 1:10

To L.Křivan a V. Čajka:  Víte, pravda je skutečně jenom jedna. Ať chcete nebo nechcete. To je naprosto a úplně jedno. Nezáleží na tom, co uděláte, či děláte, ale jaký jste vy sám. Uvnitř. Vemte si že žádné dítě po narození nemá v sobě zlo. To chce jenom jíst, spát, a mít rádo tátu a mámu, do ničeho víc mu není. Ale když postupem času poznává, že dospělá společnost lže, tak si to taky zafixuje jako společenskou normu. Žádné dítě tudíž nikdy nelže. Nikdy. Lež ho naučíme až my dospělí....

0 0
možnosti

12. 7. 2015 8:44

je otázka, zda mu tu upřímnost věřit

0 0
možnosti

P. Hrušovský

14. 7. 2015 23:42

Ano, toť ta pravá otázka. Lidi tam čekali na jeho vyjádření k jeho slovům o pojmu genocida. Píšu o jeho slovech níže. Lze mu tedy věřit? Nikolivě..

0 0
možnosti

P. Hrušovský

12. 7. 2015 1:12

Lež má mnoho podob...ale pravda je jenom jedna.....

0 0
možnosti

12. 7. 2015 7:02

...a která to je?

 Tapetování vám ale jde opravdu skvěle. Nepřemýšlel jste nad kariérou malíře pokojů?

0 0
možnosti

P. Hrušovský

12. 7. 2015 0:48

Oni na té manifestaci ale nechtěli nic víc, než aby se on sám kál za svá vlastní tehdejší slova a aby toto označil za genocidu. Nic víc nechtěli. Ale, jak vidno, politikům spíš záleží na svých vlastních křesílkách, tak se nelze divit tomu že tvrdě řekli - vypadni! Nezáleží jim na lidech, na kterých jsou bytostně závislí, páč lidi si je platí ze svých daní, že. Tak co s nimi? Nepřenesli by přece přes srdce, uznat svou chybu. Veřejná ostuda je totiž horší než anonymní trest.

0 0
možnosti

P. Hrušovský

12. 7. 2015 1:07

Politik se nebojí trestu, páč je anonymní a krátkodobá...Politici se ze všeho nejvíc bojí veřejné ostudy- páč je doživotní....

0 0
možnosti

P. Hrušovský

12. 7. 2015 0:05

Za vše můžou ideologie. Ideologie má jediný cíl - nuceně ovládat lidi. Fašismus a komunismus jsou jen dvě z nich. Je jich ale víc. Z křesťanství se v průběhu 2 tisíce let taky stala ideologie, ano, i z obyč lidské víry se stala ideologie. Ježíš přece nechtěl Malleus Maleficarum (Kladivo na čarodějnice), nehlásal prodávání odpustků (můžeš loupit, vraždit, ale zaplať, a bude ti odpuštěno), nehlásal aby se pronásledovaly a vraždily jiné křesťanské církve než katolické, (vraždění katarské církve na jihu Francie ve 12. století). Ježíš řekl: "Království Boží je v Tobě, a ve všem kolem Tebe, nikoli v budovách ze dřeva a kamene. Rozštípni kus dřeva, budu tam. Nadzvedni kámen, a nalezneš mě". (Evangelium podle Filipa, na Nicejském koncilu v r.325 n.l. z Bible vyjmuto). Já, ač ateista, nemám tudíž vůbec nic proti těm, kdo věří v to, že PRAVÉ Ježíšovo poselství je jenom jedno. Ale odpustky, kladivo na čarodějnice, zabírání majetku těm, kdo nesouhlasili s ortodoxním výkladem, to určitě není...

0 0
možnosti

P. Hrušovský

12. 7. 2015 0:07

Podobnost s Islamismem čistě náhodná?

0 0
možnosti

P. Hrušovský

11. 7. 2015 21:31

Genocida (latinsky genocidium) je zločin proti lidskosti definovaný mezinárodním trestním právem jako „úmyslné a systematické zničení, celé nebo části, etnické, rasové, náboženské nebo národnostní skupiny“. Takže když Miloševič úmyslně během jednoho dne či maximálně několika málo dní postřílí v jednom jediném místě 8000 civilů, když předtím se zaručil, že ze Srebrenice odveze nejen ženy a děti, ale i muže, je to úmyslné a navíc systematické vraždění, čili pravá genocida. Ty muže nikdo nikdy neviděl, zbyly po nich jen sbalené kufry. Já naopak považuji za provokaci toho Srba Vučice, že se tam vůbec ukázal, když se vůbec neomluvil za svá tehdejší slova že za každého mrtvého Srba bude zabito sto muslimů, čli obyč bosenských civilů, a vůbec to nebyli jen muslimové. Do toho slova muslim totiž zamíchal i ostatní. A ještě to vztekle označí za pokus o vraždu. Kameny a plastovými lahvemi? Blázen.

0 0
možnosti

P. Hrušovský

11. 7. 2015 21:35

Celoplošné oběti jsou oběti celkové války. Tedy včetně střepin z bomb. Ale úmyslné a systematické postřílení 8000 POUZE civilů přesně mířenými kulkami v jediném dni či max. jen několika dní genocida je. Teprva až Srbové tohle označí tímto pravým názvem a omluví se za to, pak teprva tam bude klid. Do té doby bohužel ne....

0 0
možnosti

11. 7. 2015 19:47

Je tu otázka, jak to pomohlo srbskému nárédu ? Nijak.Ti cvokové, kteří chtěli ukojit svoje sadistické choutky, tím hrozně ublížili srbskému národu. To je stejné, jako ti co zavraždili muže s Lidic, tím nepomohli německému národu, ale jen ublížili.

0 0
možnosti

P. Hrušovský

11. 7. 2015 22:44

Na každé válce se přiživují všemožní cvokové, co jim nejde o válku proti někomu, ale o své sadistické choutky. Vemte si i tu Ruskou válku v Čečně či Gruzii. Co tam byly za zvěrstva od Ruské armády.

0 0
možnosti

11. 7. 2015 19:20

Poturčenec horší Turka,  ...... Škoda je dobrýho člověka a ne muslima. Každý muslimský terorista byl nejdřív "umírněný, milý, příjemný muslim".  Pak mu ruplo v kouli, .....

0 0
možnosti

P. Hrušovský

11. 7. 2015 23:18

Ono je rozdíl muslim a islamista. Muslim je jen příslušník národa, který nemusí být zároveň i islamistou. Zatímco islamista je muslim, kerýmu ruplo v kouli.....

0 0
možnosti

11. 7. 2015 16:03

je mi vždycky divný, jak se politici tvářej překvapeně a ublíženě, když jim občas někdo jednu vrazí nebo po nich něco hodí. přece si nemůžou myslet, že je všichni milujou, jak je o tom ujišťují jejich Ovčáčkové...

0 0
možnosti

P. Hrušovský

11. 7. 2015 23:00

Jo, když jde někdo proti lidu, na kterým je bytostně závislý, pak ale nemůže čekat, že ho lid bude milovat....

0 0
možnosti