Téměř kýčovitá ikona Hello Kitty, po které šílí zejména japonská omladina, slaví letos čtyřicáté jubileum. Ušatý králík z Playboye je letos dokonce o dvacet let starší než jeho růžová kolegyně. Významných výročí si všimli designoví návrháři. Značky proto symbolicky spojily své síly a připravily limitovanou edici výrobků.
Jedná se o zapalovače, lízátka, hrnky, ponožky, kryty na mobil či pánský motýlek a další. Limitovaná edice těchto produktů je k dostání jak jinak než v jednom z nejvyhlášenějších designových obchodů v Evropě, v proslulém pařížském Colette.
Obě značky se v jednoduché grafice vtipně doplňují. Ušatý králík má v rámci spolupráce nejčastěji doplněk v podobě barevné mašle. Kočička má pak naoplátku na hlavě čelenku v podobě černých ušisek. Ikonické logo spojených značek se dostalo i na fotoaparát Leica.
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |