130 let

Diskuze

Z prezidenta Zemana by diplomatům přibyly vrásky. Kreml by naopak slavil.

Nazývá se eurofederalistou, tepe islám a hájí Rusko. Jak by se s ním soužila dnešní Nečasova, případně příští vláda z řad ČSSD (a KSČM)?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Doušek

24. 1. 2013 20:40
...
Z prezidenta Schwarzenberga by diplomatům přibyly vrásky. EU a Sudetenlandsmanschaft by naopak slavili.
0 0
možnosti

Census

10. 1. 2013 18:50
Pozoruhodné jak se někdejší
Pozoruhodné jak se někdejší prognostický ústav stal líhní těch nejvlivnějších politiků pro další dvě až tři desetiletí. Dobře to estébáci vymysleli!
0 0
možnosti

Hdkn

24. 1. 2013 9:43
Oni to estébáci vymysleli asi dobře, ale
bohužel neměli ty správné lidi. Klidně bych volil charakterového estébáka, ale kde nic není ani smrt nebere.
0 0
možnosti

Goeg

10. 1. 2013 18:29
Zemepisna terminologie
Pane autore, proc s odpustenim motate zemepisne a politicke nazvy zemi dohromady? Proc pro Cesko jako jedinou zemi ve vasem clanku pouzivate jeji oficialni politicke jmeno Ceska republika ci CR a pro vsechny ostatni (prirozene) jejich zemepisne nazvy? Nedavalo by vetsi smysl byt konsistentni a pouzivat pro vsechny zeme o kterych pisete bud zemepisne nebo oficialni politicke nazvy? Tj. Rusko, Srbsko, Moldavsko atd. Cesko anebo Ruska federace, Srbska republika, Moldavska republika, Ceska republika (coz je samozrejme nesmysl). Po 20 letech samostatnosti bychom si to jiz zaslouzili. Ja vim, ze vetsinou nevzdelani cesti politici dodnes nechapou rozdil mezi politickym a zemepisnym nazvem nasi zeme a ostatnich zemi a pri jakych prilezitostech je pouzivat, ale od vas bych to ocekaval. Mozna se vam to zda zcela bezvyzname, ale to, ze po 20 letech jako jedina byvala zeme socialistickeho tabora poradne nevime, jak se nase zeme vlastne zemepisne jmenuje (predevsim v anglictine) a neumime to pouzivat je jednim se symptomu nasi nevzdelanosti, celkove neutesene situace a problemu narodni identity. Do anglickeho Czech Republic versus Czechia se radeji ani nebudu poustet. Pro vysvetleni doporucuji: http://www.czechia-initiative.com/.
0 0
možnosti

Jozef Gáfrik

15. 1. 2013 18:23
Slusna drzost
uz jenom vymyslet umele nazvy, jeste k tomu takovy patvar jakym je "Cesko". Ale snazit se cizimu narodu vnucovat do jejich ciziho jazyka nejaky vymysleny nesmysl jako "Czechia" to uz je naprosta ztrata rozumu. A pak si jeste napsat "Czechia is the official English short-form and geographical name of the Czech Republic.", nato uz proste ani nemam slov. Snad jen ocituji vas: "symptom nasi nevzdelanosti, celkove neutesene situace a problemu narodni identity."
0 0
možnosti

Jozef Gáfrik

10. 1. 2013 15:00
Z ktereho clanku ustavy
vyvozuje autor prezidentovu povinnost koordinovat s vladou zahranicni politiku?
0 0
možnosti

D50a45n 50M14a67c53e91k

10. 1. 2013 15:56
Ze které pasáže článku
vyvozuje jglll, že autor považuje koordinování zahraniční politiky s vládou za prezidentovu ústavní povinnost? 
0 0
možnosti
Kavan, Opolecká a další
Na to, že by se do diplomacie - možná i na její nejvlivnější místa - vrátili Kavan se svou "řídící důstojnicí" Opoleckou, si lze vsadit s minimálním rizikem. Pro ty, kdo vědí, co tito dva v posledních desetiletích představovali, není třeba dalšího rozvádění.Poznámka: Svět to bohužel ví až příliš dobře. S ohledem na mezinárodní funkci, do které se Kavan (s Opoleckou v zádech) po svém ministerském angažmá  vyšplhal, si to bez nejmenších pochyb ověřily všechny rozvědky.
0 0
možnosti

Křivan

10. 1. 2013 16:24
Kavana neznám, ale na funkci
Kavana neznám, ale na funkci o které mluvíte se bez tichého souhlasu velmocí nemohl nikdy dostat. Spíš bych věřil, že rozvědky si ho prokleply před jeho ustavením do funkce.
0 0
možnosti
Že Vás tak netrápí vazby jiných na podnikatele třeba
německých, francouzských, anglických a pod. To jsou snad politici a podnikatelé  Ruska malomocní? Že se tak s nimi třeba radostně stýkají Merlová a podnikatelé z celé EU. O co je nemorálnější Putin proti našemu Klausovi? A třeba Cammeronovi? Politik v roli prezidenta má hájit vždy zájmy své země, podsouvat něco jiného Zemanovi nemá smysl. Autor článku napsal protizemanovský pamflet a použil k tomu nefér hrození imaginárním nebezpečím z Ruska. Kdyby napsal že nechce Zemana prezidentem a netahal do toho zbytečně Rusko, mohl si ušetřit hodně psaní. Nechuť k Zemanovi se dá pochopit, jeho strašení ruskou hrozbou nikoliv. 
0 0
možnosti
Paranoidní představy o nějakém ohrožení Ruskem
je úsměvné v zemi, která je v ekonomickém a politickém sevření států, které nám v nedávné historii způsobyly téměř fyzickou likvidaci. Italie, Francie a Britanie nás zaprodaly Německu, které mělo  té době v úmyslu vytlačit náš národ až za Ural. Oponenti mi namítnou, že jsme v současné době s těmito státy v jiném postavení a že jsou jiné, tak by bylo vhodné na nynější Rusko hledět také v kontextu doby. Rusko tím že porazilo ve spojenectví s USA fašistické Německo nás v podstatě zachránilo a nemělo by se na to zapomínat. Živit a používat v politickém boji proti Zemanovi vyvolávanou nenávist k Rusku je ubohé.  Taky by bylo rozumné si uvědomit, že potřebujeme ruský trh víc než Rusko náš.
0 0
možnosti

Michal88

10. 1. 2013 12:38
Souhlasím s Vámi v tom, že
Souhlasím s Vámi v tom, že Ruská federace je velmi často v českém prostředí využívána jako strašák. Otázkou zůstává zdali oprávněně či neoprávněně. Nesouhlasím však s Vašim tvrzením, že někdo využívá ruského strašáka v politickém boji. Naopak považuji za velmi dobré, že se dozvídáme o různých vazbách mezi Milošem Zemanem (a kdyby se jednalo o kohokoliv jiného, tak i toto přivítám) či lidmi kolem něj a ruskými politiky či podnikateli. Nemůže nám být přeci lhostejné, že možný budoucí prezident ČR má skrze svého nejbližšího spolupracovníka pana Šloufa styky s ruskými podnikatelskými či politickými elitami. Ačkoliv se nám může zdát, že se hrozba Ruské federace přeceňuje, nemůžeme rezignovat na skutečnost, že tyto vazby existují. Protože stane-li se prezidentem právě Miloš Zeman, nemůžeme tušit, jak se jeho vazby či vazby jeho nejbližších odrazí na jeho prezidentském angažmá. Zdali bude zastávat v Rusku zájmy ČR, nebo zájmy sebe a svých přátel, především pana Šloufa. Ano, potřebujeme ruský trh, ale ne za každou cenu.
0 0
možnosti

Pepan25

10. 1. 2013 9:49
Proč to "by"?
Bohužel je velmi pravděpodobné, že se Zeman příštím prezidentem stane: má na své straně průzkumy veř. mínění a novinky.cz :-)Teď vážně: jeho šance jsou velmi vysoké, ale jeho názory bohužel média  ani lidé moc neřeší (k němu kritická média řeší spíš financování a oponenti se zmůžou jen na výkřiky "to bych radši emigroval"). Takže jen houšť do něj a větší kapky!
0 0
možnosti

Monokl

10. 1. 2013 9:39
Skandální odhalení
Miloš Zeman je kremlofilní neocon.
0 0
možnosti

Utajený Vládce Času

14. 1. 2013 20:26
:-o
To je nějaký druh mimozemšťana?
0 0
možnosti