Velký Stratég (ve svých očích) a jeho realizační tým
Velký Stratég (ovšem jen ve svých očích) a jeho realizační tým to v době jeho premiérování řešili tak, že Velkému Stratégovi bylo kromě každodenních četných poklon poskytnuto tolik prostoru pro veřejnou produkci "bonmotů" (většinou vulgárních a hulvátských hospodských výšplechtů), kolik si sám přál, a tolik Becherovky a oblíbeného kuřiva, kolik si sám přál, neboť takový postup zcela naplňoval podmínky k tomu, aby byl Velký Stratég šťastný. A zatímco pitivo a kuřivo si mohl zajistit i bez vysoké státnické funkce, neomezenou veřejnou pozornost ne. Obtížnými otázkami vládnutí, rozdělování peněz a rozdělení a opanování české politické scény ho jeho realizační tým neobtěžoval, naopak. V době, kdy byly přízemní otázky dělení toků peněz, funkcí a vlivu obzvlášť citlivé, ba ožehavé, realizační tým hbitě dolil sklenku a s dostatečnou zásobou na cestu odeslal Velkého Stratéga do médií a na veřejná prostranství, aby lid potěšil svými bonmoty.A tak to, milé děti, viditelně probíhalo až do minulého týdne. Viz spanilá jízda Velkého Stratéga po Zemích Koruny české (Kč). Jenže už s novým realizačním týmem. Ten si od toho starého realizačního týmu dokázal vzít poučku, že když je před prezidentem vhodné zhasnout, aby neviděl na šachovnici (ať už proto, že vidět nemá, anebo že vidět nechce), řeší se to dolitím libovolného počtu sklenek a odesláním na veřejná prostranství. K újmě SPolku Oddanců Zemana nový realizační tým nepochopil, že k tomu, aby vyhrávali šachy, nestačí tma. Je třeba též umět hrát šachy. Jinak musí protihráči ukrást nebo pomíchat figurky na šachovnici - a nepolést je za vlastní(!), anebo vybít všechny protihráče. K tomu poslednímu je zatím voliči nepustili.