Proč by měl? On si zaplatil službu, tzn., uzavřel smlouvu o poskytnutí služby, jejíž součástí 100% nebyla výjimka z poskytnutí, kvůli upřednostnění přepravy zaměstnance aerolinií! Ukazuje se tak spíše neschopnost a stupidita poskytovatele služby, což je u leteckého dopravce obzvláště alarmující a ukazující na "kvalitu" poskytované služby!
use naprosto dle provides. Neni jina cesta jak se zbavit neposlusneho pasazera.
Otázkou je zda není třeba v podmínkách použití zakoupené letenky, že pasažér musí za nějakých podmínek to místo uvolnit.
Přeji panu doktorovi, aby společnost a manažery stáhnul u soudu z kalhot, ale když jsem četl příspěvek s roční odměnou šéfa, tak je to nepravděpodobné. Jediné co ho může trochu zabolet je vyhazov bez zlatého padáku.
Na tomto modelu je dobře vidět, k čemu Američané u moci tendují při reakcích na svoje přistižení při agresi. "Reagoval nevhodně, měli jsme právo, jen jsme bránili zájmy společnosti ...."