A není se čemu divit. Virální šíření atraktivního obsahu je zdarma a efektivnější než leckterá reklama. Jen prostřednictvím Youtube je možné dosáhnout většího publika, než kolik se podaří získat na tradiční módní přehlídce. A toho jsou dobře vědomi i módní návrháři.
Například Tom Ford pro představení své kolekce angažoval popovou divu Lady Gaga. V roztančeném klipu na předělávku písničky I Want Your Love představí kolekci na příští jaro a léto. Sázka na populární celebritu se vyplatila. Video zaznamenalo již dva miliony zhlédnutí.
Módní dům Balenciaga hledal pro svůj snímek inspiraci u filmaře Wese Andersona. Natáčel se ve vyhlášené pařížské restauraci Caviar Kaspia. Vyznačuje se nejen chic modelkami, ale zejména jízlivým humorem a překvapivým závěrem. Vše se točí kolem trendy kabelky.
Značka Emilio Pucci naproti tomu nesází tolik na epiku, jako spíše na celkovou atmosféru a náladu. Minipříběh je zasazen do prostředí skateboardingu.
Rozvernou a roztančenou atmosféru nabízí Italové od Gucciho. V jejich podání však jde o lehce dekadentní večírek za bílého dne. Netřeba dodávat, že ani tady nejde o dějství či herecké výkony, ale právě o šaty.
Oděvní dům Kenzo naopak vsadil na minipříběh se zápletkou a množstvím dialogů. Angažován k tomu byl filmový režisér Gregg Araki (již dříve značka spolupracovala například s Davidem Lynchem). Surrealistická podívanou tvoří tři zamilované páry. Jak jinak než stylově oblečené.