Sobota 27. dubna 2024, svátek má Jaroslav
130 let

Lidovky.cz

Sexy oblečení ve videu: módní značky lákají na celebrity i surrealismus

Design

  8:05
Jak nejlépe ukázat celému světu poslední kolekci luxusního oblečení? Zapomeňte na přehlídková mola, světové módní značky spíše sází na video. Fashion filmy trvají jen několik málo minut, ale mnohdy nabízí zajímavější podívanou než leckteré celovečerní filmy.

Hudební i módní ikona Lady Gaga se do fashion videí hodí víc než kdokoliv jiný. foto: Reuters

A není se čemu divit. Virální šíření atraktivního obsahu je zdarma a efektivnější než leckterá reklama. Jen prostřednictvím Youtube je možné dosáhnout většího publika, než kolik se podaří získat na tradiční módní přehlídce. A toho jsou dobře vědomi i módní návrháři.

Například Tom Ford pro představení své kolekce angažoval popovou divu Lady Gaga. V roztančeném klipu na předělávku písničky I Want Your Love představí kolekci na příští jaro a léto. Sázka na populární celebritu se vyplatila. Video zaznamenalo již dva miliony zhlédnutí.

Módní dům Balenciaga hledal pro svůj snímek inspiraci u filmaře Wese Andersona. Natáčel se ve vyhlášené pařížské restauraci Caviar Kaspia. Vyznačuje se nejen chic modelkami, ale zejména jízlivým humorem a překvapivým závěrem. Vše se točí kolem trendy kabelky.

Značka Emilio Pucci naproti tomu nesází tolik na epiku, jako spíše na celkovou atmosféru a náladu. Minipříběh je zasazen do prostředí skateboardingu.

Rozvernou a roztančenou atmosféru nabízí Italové od Gucciho. V jejich podání však jde o lehce dekadentní večírek za bílého dne. Netřeba dodávat, že ani tady nejde o dějství či herecké výkony, ale právě o šaty.

Oděvní dům Kenzo naopak vsadil na minipříběh se zápletkou a množstvím dialogů. Angažován k tomu byl filmový režisér Gregg Araki (již dříve značka spolupracovala například s Davidem Lynchem). Surrealistická podívanou tvoří tři zamilované páry. Jak jinak než stylově oblečené.

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!