Pro pohon vozu Audi zvolila pětiválcový turbomotor s výkonem 408 koní, sedmistupňovou převodovku S tronic a trvalý pohon všech kol quattro.
Spotřeba se přitom pohybuje okolo devíti litrů benzinu. Čtyřmístná limuzína se stupňovitou zádí je 4,44 metru dlouhá a 1,84 metru široká, ale jen 1,39 metru vysoká.
ČTĚTE TAKÉ |
Řidič může měnit charakteristiku motoru, posilovače řízení a převodovky S tronic prostřednictvím systému Audi drive select, který nabízí pět různých programů nazvaných comfort, auto, dynamic, individual a efficiency.
Posledně uvedený režim umožňuje maximálně úspornou jízdu.
Další novinkou modelové řady A3 bylo nejvýkonnější provedení RS3, které zrychluje z nuly na 100 km/h za 4,6 vteřiny.
Audi v Ženevě rovněž uvedla limuzínu A8 L v pancéřovaném provedení a představila hybridní verzi modelu Q5, kombinující benzinový a elektrický pohon. Q5 Hybrid se má na konci letošního roku stát prvním velkosériově vyráběným hybridem značky. Již v předvečer autosalonu Audi ukázala koncept bezpilotního vozu TT.