Domnívám se,že když potomek získá darem automobil s hodnotou stovek,nebo stovky tisíc korun,může 10 tisíc zaplatit,i kdyby měl kvůli tomu jít pracovat. Možná by mu pak bylo jasné,že v životě není nic zadarmo.A platí to i o koupi veterána.
pánové novináři... Poplatek platí NABYVATEL vozidla. Takže ho zaplatí syn, případně vnuk. Takže důchodce může být v klidu
Jak může tento "drahý" převod trápit sběratele. On snad kupuje to sběratelské auto každý měsíc? Nebo je to snad překupník?
Jestliže si půjdu koupit sběratelský skvost, tak bude tak drahý, že poplatek je ve výši pár švestek. No a ještě ta radost k tomu.
Je-li to vrak, tak je stejně odhlášený a podléhá jiným předpisům pro zpětné vzetí do evidence.
Pro pisatele článku. Zjistěte si napřed, kolik je ročních převodů cených veteránů a jestli vůbec stojí za to rozviřovat emoce. Jinak, článek připomíná plácání hromady sněhu vařečkou.
Ještě bych připoměl slova slovutného ekonoma z počátku devadesátých let. Dnes dělá presidenta. Řekl: Občan, který na to nebude mít, tak se bude muset té věci prostě zbavit, nebo si koupit takovou (menší), na kterou bude mít. Je-li to byt či auto, či cokoliv jiného. On tady totiž ještě není ten pravý kapitalismus. Ten tady teprve teď začíná.
v pátek jsem "sprovodil ze světa" svoji krásnou oktávku z roku 1962, bylo to smutný NEZAPOMENU a budu vzpomínat...
nebo má, ale dvojí - omezení prodeje starých vozů ale současně jejich vyšší a delší zachování u starých majitelů. Otázka je, zda zákon nakonec významně nepoškodil Škodovku a životní prostředí tím, že brání trhu automobilů. (A zaměstnanost, krminalitu etc...) Pokud jde o exhalace je zajímavé, že SZ naprosto netrápí exhalace generované železniční dopravou, které mají významný podíl a žádné limity a tak se zdá být zákon spíš nástrojem ideologie.
mym snem je Ferrari 330gt, snad si ho jednou poridim, ale ty poplatky nechci videt
http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=ferrari&idvyrb=1161&akce=detail" target="_blank" rel="nofollow">http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=ferrari&idvyrb=1161&akce=detail
Tak pokud za ten auťák v inzerátu chtějí 4,5 mega, tak těch 10.000 za převod zas nebude pro vás tak drastická částka ...
Já myslím, že je to jasné. Podle Zelené logiky by ho měl ekologicky zešrotovat. Bursík mu na to možná dá i dotaci.
ty komoušské názory tady, že kdo má nějaký majetek větší hodnoty, tak nutně musí být zazobanec, jemuž přece nemůže ublížit nějaký ten polateček za užívání či převod svého majetku. Nenadávejme tedy na naše politiky, vždyť oni jen dělají, co si většina národa přeje, tedy i zaslouží.
Mě teda spíš naopak připadá jako komoušké vlastnit auto v hodnotě milionů a hekat nad tím, že mám státu za jeho převod zaplatit pár tisíc.
zaplatit 10 000 za převod auta může být líto, komu by nebylo, ale veteranismus není levný koníček, cena takových vozů (s platnou značkou) před renovací se pohybuje nad 100 000, samotná renovace dalš statisíce,(mluvím o malém českém autu ne o rolsu z fotky),
Zloději z vlády jenom hledají cesty k neustálému okrádání obyčejných lidí.
Vsude tan mate nalezle tupce z komouskym zakladnim vzdelanim a bez vrozene inteligence.Jasny dukaz ze z Cecha VS neudela intelektuala,ale zustane tou spodinou ktere se rikalo za Rakouska....pohunek.