Pro připomenutí blouznivcům, kteří srovnávají stoletý záměr vytvořit ve Vídni průjezdné nádraží se stoletým záměrem přesunu nádraží v Brně, uvádím příkladné napojení bývalých nádraží i toho nového na metro, (pří)městké vlaky a lokální tramvaj i autobus - tedy to co brněnskému odsunu naprosto chybí :
Bus: 13A, 69A Haltestelle Hauptbahnhof
Bahn: S1, S2, S3, S5, S6, S9, S15 bis Haltestelle Wien Hauptbahnhof Bstg. 1, 2S60, S80 und Regionalzüge bis Wien Hauptbahnhof Bstg. 9-12
U-Bahn-Linie U1 bis Haltestelle Hauptbahnhof-Südtiroler Platz (Aufgang Laxenburger Straße) oder Haltestelle Keplerplatz (Aufgang Raaber-Bahn-Gasse)
Straßenbahn: O und 18 bis Haltestelle Hauptbahnhof und Linie D bis Haltestelle Hauptbahnhof Ost
Naopak v CR by se 59 minut kradlo a minutu stavelo! Potom by se to zase 5 let kolaudovalo a za dalsi miliardy opravovalo :)