30. září 2015 16:38 Lidovky.cz > Byznys > Média

Mediální skupina Mafra koupila konzultantskou společnost Acomware

Noviny, ilustrační foto | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Noviny, ilustrační foto | foto: Lidové noviny

PRAHA Mediální společnost Mafra koupila konzultantskou společnost Acomware, která se věnuje elektronickému obchodování a vstupu nových obchodníků na on-line trh. Mafra tak chce rozšířit své působení také na toto odvětví, sdělila ve středu Silvia Škábová z Mafry. Hodnotu transakce neuvedla.

„Nákup Acomware potvrzuje další strategický posun multimediálního domu Mafra v digitálním světě a současně i rozvoj v oblasti, kde zatím Mafra významněji nepůsobila,“ uvedl předseda představenstva mediální skupiny Štěpán Košík.

Acomware se zaměřuje na pomoc obchodníkům při vstupu na on-line trh, poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti elektronických obchodů nebo takzvaný inteligentní e-mailing. Mezi její klienty patří e-shopy i zavedené maloobchodní značky. Mafra, která kupuje stoprocentní podíl všech společníků, nadále počítá s jejich působením ve firmě.

Acomware uvádí, že za třináct let fungování obsloužil přes 3 tisíce internetových projektů. „Věříme, že spojení s velkým mediálním domem s významným zázemím vytvoří pro naše klienty a kolegy podstatný prostor pro další rozvoj,“ uvedl výkonný ředitel Acomware Jan Penkala.

Mafra zahrnuje zpravodajské deníky Mladá fronta Dnes, Lidové noviny a Metro s celkovým zásahem 30 procent české populace. Dále vydává dvanáct pravidelných magazínů, a to týdeníky TÉMA, 5plus2 a vkládané časopisy, které jsou v MfD každý den a v LN každý pátek zdarma. Weby skupiny navštíví měsíčně pět milionů uživatelů.

Do skupiny Mafra patří i hudební stanice ÓČKO, ÓČKO Gold a ÓČKO Expres, tiskárny Mafraprint a vydavatelství Mafra Slovakia. Vlastníkem skupiny je Agrofert ministra financí a šéfa vládního hnutí ANO Andreje Babiše.

ČTK

Najdete na Lidovky.cz