Na Slovensku, kde vysílaly obdobné soutěže partnerské televize obou stanic, si získala výrazně větší sympatie Talentmania. Na obrazovkách Markízy ji vidělo 756.000 diváků. Televize Joj s pořadem Česko Slovensko má talent přitáhla téměř 600.000 diváků nad 12 let. Typické pro diváky těchto pořadů v obou zemích bylo neustálé přepínání mezi stanicemi.
"Show na Primě, zejména ve své druhé polovině, zabodovala u většiny diváků," řekla mluvčí Primy Jana Kocová. Zdůraznila, že těsně před koncem sledovala Primu většina lidí u televizorů. Celkový průměrný podíl pořadu na trhu činil 29,88 procenta, v cílové skupině nad 15 let pak 32,99 procenta.
Talentmanie vs Česko Slovensko má talentVýkony účinkujících na Nově a Markíze hodnotí modelka Alena Šeredová, režisér Zdeněk Troška, slovenská moderátorka Adela Banášová a zpěvák Pavol Habera. Na Primě sledovali dovednosti soutěžících porotci Lucie Bílá, moderátor Jan Kraus a slovenský producent a manažer Jaroslav Slávik. Pořád komentovala moderátorská dvojice Jakub Prachař a Martin Pyco Rausch. Na rozdíl od pěveckých soutěží, které v minulých letech vysílaly Nova a Markíza, účinkující předvádějí talent v různých disciplinách. Castingů se kromě zpěváků a hudebních skupin zúčastnily mažoretky, žongléři, hypnotizéři, skupiny roztleskávaček nebo tanečníci. Objevili se i baviči, sportovci, hadí ženy i zvířata - dokonce i kráva. Prima a Joj získaly licenci na vysílání světově populární soutěže od společnosti FremantleMedia. V obou zemích se do ní přihlásilo 6000 lidí. Nejlepší soutěžící v Česko Slovensko má talent obdrží zhruba 2,5 milionu korun. Vítěz Talentmanie získá téměř čtyři miliony korun. |
Podle mluvčí televize Nova Michaely Fričové vidělo start Talentmanie, kterou moderuje Leoš Mareš, 37 procent diváků od 15 do 54 let. "Nový formát Talentmanie přinesl uspokojivé výsledky," řekla mluvčí.
Podle slovenských zdrojů měl pořad dosud nejlepší výsledky sledovanosti. Celkem ho na obrazovce Markízy vidělo 38,9 procenta diváků.