„Nákup Acomware potvrzuje další strategický posun multimediálního domu Mafra v digitálním světě a současně i rozvoj v oblasti, kde zatím Mafra významněji nepůsobila,“ uvedl předseda představenstva mediální skupiny Štěpán Košík.
Mediální skupina MAFRA rozšiřuje své portfolio o web Denní Expres |
Acomware se zaměřuje na pomoc obchodníkům při vstupu na on-line trh, poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti elektronických obchodů nebo takzvaný inteligentní e-mailing. Mezi její klienty patří e-shopy i zavedené maloobchodní značky. Mafra, která kupuje stoprocentní podíl všech společníků, nadále počítá s jejich působením ve firmě.
Acomware uvádí, že za třináct let fungování obsloužil přes 3 tisíce internetových projektů. „Věříme, že spojení s velkým mediálním domem s významným zázemím vytvoří pro naše klienty a kolegy podstatný prostor pro další rozvoj,“ uvedl výkonný ředitel Acomware Jan Penkala.
Vydavatelství Mafra se loni přehouplo do zisku. Vydělalo 137 milionů |
Mafra zahrnuje zpravodajské deníky Mladá fronta Dnes, Lidové noviny a Metro s celkovým zásahem 30 procent české populace. Dále vydává dvanáct pravidelných magazínů, a to týdeníky TÉMA, 5plus2 a vkládané časopisy, které jsou v MfD každý den a v LN každý pátek zdarma. Weby skupiny navštíví měsíčně pět milionů uživatelů.
Do skupiny Mafra patří i hudební stanice ÓČKO, ÓČKO Gold a ÓČKO Expres, tiskárny Mafraprint a vydavatelství Mafra Slovakia. Vlastníkem skupiny je Agrofert ministra financí a šéfa vládního hnutí ANO Andreje Babiše.