130 let

Diskuze

Nová reklama od Gillette uráží tisíce mužů, vyhlašují bojkot produktů firmy

Výrobce žiletek Gillette se snaží svézt na vlně hnutí #MeToo. Nový reklamní spot této firmy vůbec nepojednává o péči o vousy nebo holení. Video je o maskulinitě a špatném chování mužů vůči ženám a slabším. Spoustě lidí se ale reklama nelíbí a vyhlašují na sociálních sítí bojkot produktů firmy Procter & Gamble.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

23. 1. 2019 18:50

Problém vzniká, když ego někoho přeroste do stádia, kdy si začne myslet, že ostatní zajímají více jeho názory než to, za co mu dávají peníze.

0 0
možnosti

C. Sangrail

23. 1. 2019 11:46

A co takhle nedívat se na reklamy? Nejsou v životě i jiná lákadla? Už takhle člověk dost času ztratí např. holením...

0 0
možnosti

C. Sangrail

23. 1. 2019 11:35

Mně se ta reklama líbí. To věčné "boys will be boys" a "správný chlap má být cítit potem" už mi leze na nervy. Pánové, zameťte si před svým prahem. Uráží vás ta reklama proto, že z vás dělá něco, co nejste, nebo proto, že si troufla vyslovit nepříjemnou pravdu?

0 0
možnosti

23. 1. 2019 2:57

Podle meho, autor clanku nepochopil smysl reklamniho hesla. V reklame se nejedna o to, co muz muze dostat, ale cim se muze stat a ktere nezni "The best a man can get“ (v nepochopenem smyslu lepe "To nejlepsi muz muze dostat"), spravneji "To nejlepsi, muz se muze stat"), ale je otazkou "Is this the best a man can get? Is it?" ("Je toto to nejlepsi muz se muze stat?" nebo "... ceho muze dosahnout?. Je to?"). "The best man can be“ citat, ktery je v clanku uveden, jsem v reklame neslysel a jeho preklad, "Nejlepší muž, jaký může být" (= The/A best man that can be") je nespravny, ale bez moznosti si poslechnout intonaci projevu nebo psanou verzi citatu s interpunkci, nemohu cesky preklad vice/spravneji posoudit. Vzhledem k tomu, ze i kdyby druhy citat skutecne existoval a ja ho preslechl, zmena vyznamu z "muze stat/dosahnout" na "muze byt" zase takovou premenou neni. Nebo je?

0 0
možnosti

C. Sangrail

23. 1. 2019 11:33

Ta věta může znamenat obojí a v původních reklamách zřejmě šlo o to nejlepší zboží, které "muž může dostat". Teď si s tím tvůrci pohráli a zvýraznili vedlejší význam: "Ano, Gilette je to nejlepší, co muž může dostat, ale je to, co vidíme v zrcadle při holení, to nejlepší, čím se můžeme stát?"

0 0
možnosti

20. 1. 2019 19:45

Neomarxisté - mloci, už nejsou v módě.

0 0
možnosti

20. 1. 2019 5:38

Ten článek mi připomněl, že už mi docházejí hlavice do mého Gillette Mach3: Jdu je objednat...

0 0
možnosti

20. 1. 2019 7:23

Doporučuji, v rámci boje prosti toxixké muskularitě použít řadu Venus, bude to lepší...

0 0
možnosti

19. 1. 2019 9:36

Chtěl bych firmě Gillette za tuto reklamu poděkovat. Nebýt jí, málem bych si od nich koupil další strojek. Už vím, že to do konce života neudělám. DĚKUJI!

0 0
možnosti

C. Sangrail

23. 1. 2019 11:34

Když vám nevadí nechat na sebe působit reklamu, jako byste byl jejím produktem... Od dospělého člověka bych očekával silnější vůli.

0 0
možnosti

19. 1. 2019 9:26

Odjakživa platilo,že čím větší ho-no,tím větší a vlezlejší reklama!

0 0
možnosti

A. Fafejta

19. 1. 2019 8:23

Muzi jsou v te reklame vyobrazeni jako stado nasilnych nebezpecnych zvirat, ktere je potreba zkrotit. Jaky je rozdil mezi timto stereotypnim genderovym pohledem na muze a stereotypnim genderovym pohledem na zeny jako na stado samic rodicich deti, ktere je potreba privazat k plotne? Zadny nevidim. Muzi by mohli zalozit svoje “Mee to” a referovat o tom, kterak je jejich galantnost vydavana za sexismus a haraseni, o zneuzivani zlatokopkami, o pripadech falesnych obvineni ze znasilneni, o automaticke genderove podradne roli ve sporech o svereni ditete do pece v rozvodovych soudnich rizenich apod. Jaky je rozdil mezi pohrdavym feministickym pohledem na muze jako na podradne sexisticke prase a pohrdavym sovinistickym pohledem na zenu jako na podradnou hysterku se zadkem a prsama? Ja zadny nevidim. Jsou to dve strany teze mince, tehoz problemu. Mam za to, ze Gillette se jen pridal na jednu z nich, stal se podle mne soucasti problemu, ne reseni.

0 0
možnosti

19. 1. 2019 9:37

Asi v Gillette někdo zjistil, že se holí víc feministek než můžů a tak zacílil na koncového spotřebitele :D

0 0
možnosti

18. 1. 2019 21:38

Zlikvidovali také naši Astru !!!

Vašek Klausů v tomto má také prsty a podepsal se na likvidaci našich proslulých podniků a snad mu to jednou Náš Národ dá osobně na vědomí... a nebude jej již nikdy volit !!!

0 0
možnosti