V článku se píše "pojedou!. to je dobrá zpráva. Ta špatná je, že není uvedeno kdy - jestli v tomto či třetím tisíciletí. Kde bychom na to vzali?
Hele, a už jsou nějaké oficiální instrukce jak daleko se držet od trati pro případ, že by zase nějaký divoký penzista kladl na koleje věci, který tam nepatřej a mašinka tak hópla do polí?
A bude i napojení na tu plánovanou okružní dálnici, co má spojit zatím nevybudované dálnice? Já jsem zatím vděčný za JV obchvat Havlíčkova Brodu, 4,5km dlouhé stavby, jejíž plány sahají do počátku devadesátých let. Je hrozně hezké číst tyto články, když je realita taková, že Havl. Brodem teď nebudou minimálně tři roky jezdit ani RegioJety.
Jasně, ještě nejsou hotové ani celé koridory na 160, naplánované už pár let po listopadu, zato stály asi desetinásobek původně odhadované sumy (nejméně polovina se rozkradla) a tady někdo blouzní o 350.
To by museli kompletně stavět a provozovat Němci, nesměl by tam být ani český výhybkář.
Tak například na D11 se od roku 1990 do letoška postavilo 71 km. To máme něco málo přes 2 km za rok. Podobné tempo očekávám i u této stavby. Takže než bude v provozu taková délka trati, aby se vlak mohl rozjet na 350 a potom to zase ubrzdit, tak moji vnuci budou mít vousy po kolena.
Pokud si dobře pamatuji, tak ten blb Bazgier dělal dispečera v Brně, ale možná že už je to potomek, ale v rodině to zustalo.
Škoda, že se těmi vlaky na stará kolena svezou až děti mých dětí...
Že to myslej s těma vysokorychlostníma tratěma vážně uvěřím, až začnou kopat na první trati, dosud je to pouze na úrovni pravidelného nakrmení projektantských a poradenských firmem, bohužel již 30 let.
Je dobre mit zeleznici od Franz josefa, my bychom ji nepostavili.