"První čtvrtletí roku 2009 bylo na všech trzích nejobtížnější v naší historii. Tento trend jsme předpokládali a řídili jsme tržby i náklady tak, abychom omezili dopad poklesu výdajů na reklamu," uvedl prezident společnosti Adrian Sarbu.
Firma nicméně předpověděla, že se trh s televizní reklamou do konce prvního čtvrtletí příštího roku odrazí ode dna. "Nejistota ohledně výdajů na televizní reklamu bude v roce 2009 přetrvávat. Věříme, že výdaje na televizní reklamu dosáhnou dna mezi třetím čtvrtletím 2009 a prvním čtvrtletí 2010," uvedla společnost.
Americký mediální kolos Time Warner se minulý měsíc dohodl, že převezme zhruba 31 procent akcií společnosti CME za 240 milionů dolarů. Firmy CME a Time Warner se rovněž domluvily, že společně v zemích střední a východní Evropy založí nové televizní stanice.
CME působí kromě České republiky rovněž na Slovensku, v Bulharsku, Chorvatsku, Slovinsku, Rumunsku a na Ukrajině. Její televizní stanice může sledovat téměř milionů lidí.