Čtvrtek 5. srpna 2021, svátek má Kristián
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Vysílací rada udělila stanici TV Barrandov pokutu ve výši 250 000 korun za nevyváženou reportáž

Ekonomika

  13:33aktualizováno  13:46
Praha - Provozovatel Televize Barrandov dostal od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) pokutu 250 000 korun za reportáž v pořadu Moje zprávy o údajných nehospodárnostech v Národním divadle. Příspěvek nebyl vyvážený a neposkytl divadlu prostor na vyjádření, uvedla ve čtvrtek rada v tiskové zprávě. Vyjádření společnosti Barrandov Televizní Studio ČTK shání.

Jaromír Soukup ve svém diskuzním pořadu Aréna Jaromíra Soukupa. foto: TV Barrandov

Příspěvek „Národní divadlo na výletě“ obsahoval tvrzení ohledně fungování a nehospodárné činnosti Národního divadla, která byla podle rady předkládána jako fakta. Divadlo přitom nedostalo prostor se k těmto domnělým faktům vyjádřit a celý případ byl prezentován jednostranně, uvedla rada.

Televizi Barrandov vysílá společnost Barrandov Televizní Studio, kterou ovládá mediální podnikatel Jaromír Soukup. V minulém roce dostala televize od rady kvůli nevyváženosti nejméně tři pokuty.

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Mohlo by vás zajímat