Důkaz vzrůstajícího žabařství mladší a mladší populace! Nedostatek sebekázně a kázně, volních vlastností, smyslu pro zodpovědnost! Glorifikace užívání si a konzumismu má své výsledky! Saláti rodičové, nemají děti, apokud se na jednoho potomka zmohou, vychovají z něj lenivého svéhlavého klacka, který by všechno chtěl, ale nic pro to není ochoten udělat! Je fyzicky i psychicky nezdatný a svou lenost povyšuje mylně na právo! Není ochoten a schopen se učit a vzdělávat, pracovat na sobě, bránit sebe i společnost, vždy plně připraven vymluvit se na nepřízeň okolí a na špatné podmínky. Je to zřejmě jeden z náznaků úpadku a konce euroatlantické civilizace.
Nejen. Je to taky ukázka vzrůstající lenosti značné části učitelstva.
Učitel, kterému neudělá maturitu 25% studentů, je učitel na klíček. Jednak je nic nenaučil, dvojak nedokázal neschopné eliminovat včas. Může se stát, že zazmatkuje jeden-dva studenti ze třídy a vyletí. Ale víc je chyba pedagoga.
Výsledky státních maturit jsou z poloviny výsledky školy.A proto je mezi línými pedagogy takový odpor vůči nim. Nelíní je schvalují.
Je poznat vliv stařičkého mocnářství a naší společné zaprděnosti.
Kreativita a umět aplikovat vědomosti je pro život a společnost důležité, nikoliv odříkat něco jak básničku. Není právě toto ten rozdíl mezi námi a Amerikou? (která má oproti nám technologický náskok vyjádřený přepočtem na 83 let).
Protože nám velí politici, kteří vlastní hlavou či rukama nevygenerovali za život ani korunu (ale že si z eráru nasosali), tak se nedivme, že nechtějí schopné lidi, protože jen nevzdělaná masa je ten správný dav, který se dá poslat k volebním urnám. Čestným vyjímkám se omlouvám.
Ano... A vedle te kreativity a umeni aplikace se taky hodne tanci kolem kritickeho mysleni a pochopeni podstaty veci... Mohl byste kdyztak nejak blize vysvetlit tech 83 let?
Jedinou radost přinesou, když je (úspěšně) po nich!
Zkoušky prověřují nabyté znalosti a schopnosti - nic víc, nic míň!