Vít Bárta přestane pít plzeňské pivo, protože je "drahé"
V řadě kategorií rychloobrátkového zboží je tržní význam i jen jednoho dodavatele silnější než 3 největších obchodníků dohromady! Nejmarkantnější je vysoká míra tržní dominance dodavatelů v kategoriích prací a čisticí prostředky, minerální vody, pivo, margarín, káva, sycené nealko nápoje, sušenky. Dalšími kategoriemi s výrazně vysokým tržním podílem největších dodavatelů jsou např. čokoládové výrobky, tuky, jogurty či ovocné džusy, drůbež, vejce, aj. To jsou ale tři čtvrtiny výrobků obsažených v našich nákupních košících.
pro výrobce, pašeráky a dealery drog. Když ho nebude dávat stát, musí ho provádět rodiče ohrožených dětí.
legalizovat vse a je po problemu. Chlast je daleko vetsi svinstvo, obdobny jako pernik a herak, a vadi to nekomu?