Můžete mi vysvětlit někdo, jak to je s placením pojišťovny? To když policie neurčí viníka, tak vám pojišťovna škodu nehradí?
Ten, kdo má nabouraný předek, nepřizpůsobil rychlost vozidla stavu a povaze vozovky. Ten, kdo má nabouraný zadek, změnil neočekávaně svoji rychlost. A ten co náhodou nebyl nabouraný vůbec, tak ten dostane pokutu, protože zdržoval provoz.
Trochu mi to zavání snahou a lobby pojišťoven aby nemuseli nic platit, když je zavinění při nehodě dvou aut 50/50 není jasný viník a není jasno z kterého povinného ručení se má platit.
Jinak souhlasím s tím, že půjde jen těžko určit kdo to ubrzdil a pak dostal ránu zezadu a kdo boural i když technicky to možné je, např. podle úrovně poškození a míry deformace, ale to by se muselo chtít a není to zrovna levné.
Bílou tmu je nutno považovat za překážku na vozovce a tak na ni také reagovat. Spustit varovná světla a houkačku.Jsem si jist že ani jeden z řidičů nepoužil zvukové znamení které jediné může při nulové dohlednostii upozornit na nebezpečí zablokované vozovky.Máme bohužel za to že upozornovat na sebe se ve slušné společnosti nehodí
no ale když tam kamion předjížděl osobák, to asi byla síla
Podívejte se na ,události kmentáře, z 27.3. Dva komici tam tvrdili, že kamiony nemohou jet za žádných okolností rychelji než 85 km, protože mají omezovače.
Už dlouho jsem se tak nezasmál.
to bude asi trochu nějaká mejlka ne?
Takovej guláš nemůžou nikdy vyšetřit, protože každej bude tvrdit, že to koupil napřed zezadu a pak teprve boural předkem. Jestli je to pravda, to nelze spolehlivě zjistit. Vyhrává ten, kdo má víc svědků.
Už dlouho je známo, které úseky D1 jsou nejnebezpečnější. Proč tam ti idioti nedají světelné značky s varováním a omezením rychlosti? Mají to v Rakousku, v Chorvatsku i jinde. Za co platíme ty dálniční poplatky? Povrch dálnice stojí za hov**, dopravní značení taky!
Obávám se, že v tomhle případě by to asi nepomohlo. Údajně to byla skoková změna, bílá tma. Ale jinak máš pravdu. Mimochodem, divím se, že už tady neexhibují ti ideální řidiči, kterým se něco takového nemůže stát a navrhují drakonické pokuty všem zúčastněným (viz. třeba debata na iDnes)
...ten první v čele za nic nemůže, ale při 200 boračkách je to 199 viníků, takže žádné platby.
Popkud ten první neudělal hodiny, protože to lye brát jako náhlou yměnu rychlosti nevyvolanou dalším účastníkem.
Docela by mě zajímalo, jak se to pak řeší s vyplácením škod z povinného ručení. Nebo udělají z každého účastníka nehody i viníka, zkásnou pokutu cca 2000 Kč a svedou to na nepřizpůsobení jízdy stavu a povaze vozovky a pojišťovny z povinného ručení nezaplatí prakticky nic (poškození svodidel...). A následující rok nám s klidem sdělí, že povinné ručení musí zase kvůli mnoha nehodám a rostoucím škodám zase o něco zdražit.
Proč se namáhat, když "gumový" paragraf o přizpůsobení jízdy je vždy po ruce, že !