130 let

„Divní sousedé“ mají svou databázi

Česko

PRAHA Pisklavý zvuk cirkulárky znějící hned za stěnou vašeho bytu. Zvláštní zápach šířící se po chodbách vašeho domu. Soused, který ví o všem, co se děje ve vaší ložnici… To jsou motivy, které ve své nové kampani využila Direct Pojišťovna. Objevují se v internetové „databázi sousedů“ www.tvujsoused. cz.

Kampaň vytvořila agentura Mark BBDO, která se při ní údajně inspirovala sousedskými vztahy z reálného života. Databázi představují de facto krátké filmy zobrazující podivné sousedy a jejich vztahy s okolím… Na internetové stránce www.tvujsoused.cz můžete „lokalizovat“ nejbližšího „fiktivního podivného souseda“ ve svém okolí. Kampaň představuje produkt Pojištění majetku a odpovědnosti občanů „Při volbě netradiční – virální formy hrála důležitou roli také skutečnost, že jde o nízkorozpočtovou kampaň. Povědomí o kampani šíří přeposíláním odkazů samotní uživatelé internetu,“ uvádí Alena Pelcová z Mark BBDO. Tvujsoused. cz využívá jako platformu aplikaci Google Maps se všemi nástroji hledání a zobrazování konkrétních adres. Po prvním měsíci kampaně navštívilo tento web podle Mark BBDO již více než 140 000 návštěvníků.

Autor: