Změnou značek zácpy nezmizí, jen se roztáhnou. Pravou příčinou těchto probémů je, že socialističtí projektanti změnili před válkou projektovanou trasu dálnice "od Aše až po Jasinu" a namísto odboček např. do Prahy, vedou dálnici městem. To nevadilo v době, kdy se projektanti dálnic i sídlišť řídili heslem, že dělnická třída bude vládnout navěky, ale že se na auto zmůžou jen její představitelé. Jenže, od té doby, co nevládne, mají auto všichni a pak to takhle vypadá. Jediný způsob, jak zrušit zácpy, je znovu zavést socialismus a všem, kromě partajních funkcionářů, auta zabavit.
presne tek. kdyz jedu z hradce kr. do plzne, tak proc se musim plizit pod prahou vice nez hodinu. proc se dalnice uz nevyhne praze v uvalech. jinde to jde, ale v cr asi ne.
Uz dnes jsou promenne znacky, fizlove daji na dalnici 100, za znackou zmeri, pak snizi na 60 aby to mohli pochytat a ja de-ment nevedel, ze to je pro zvyseni pruchodnosti dalnice... kdybych to vedel tak na ne netroubim a nerozjizdim je ve 200. Demence vladne policii a teto zemi.
udelat obchvaty kolem mest, hlavne v Praze, ze? Clovek tam ani nechce, ale neni jak to rozumne objet.
1) umístit proměnné značky s i upozorněním na nehodu s přikázaným směrem objížďky, i na doprovní stojany od firmy Kapsch a mýtné brány. Uvedu případ D8, kterou využívám k cestě na chalupu, tam by to tak mohlo být. Příklad: Odbočka: Roudnice nehoda, směr objížďky: Terezín., Litoměřice...2) tak jako v USA a Kanadě zrušit na místech, kde je to možné střední dělící pás, a poroměnné semafory pro střední pás, odlehčí jednomu zablokovanému směru, po případě pás vyhradit pro vozidla integrovaného záchranného systému., aby se dostala pomoc včas na místo nehody. 3) zakázat vjezd aut, jejichž technický stav nedovoluje pokračovat v jízdě rychlostí, která nedosahuje 90 km /h. 4) vůbec nepouštět na dálnice a silnice vůbec vozidla ve špatném technickém stavu. Mohou zdržovat ostatní a tím způsobit nehodu.5) zvýšit maximální povolenou rychlost autobusům. Jedině tak lidi nasednou do nich a ne do aut.6) povinnost pro majitele vozidel mít v autě hasící přístroj a zákaz kouření nejen pro řidiče, ale i spolujezdce. Když to šlo ve vlaku, tak přoč by to nemohlo platit v autech?
7) omezit jízdu kamionů na pokud možné minimum, na nových úsecích dálnic automaticky vestavět do vozovky váhy.
by měli čechy naučit dopravní značení respektovat, bez toho je jakýkoli technický zázrak kničemu, a výsledek nepřinese žádný.
Ministerstvo nevymyslelo nic nového, stačilo již dávno zajet pár kilometrů za hranice do neměckehé Norimberku, kde podobný systém více méně úspěšně funguje již řadu let. Omezení rychlosti na základě množství projíždějících aut včetně omezení předjíždění náklaďáků. Lepší by bylo zamezit i předjíždění pro osobní auta, tuto možnost ale zatím bohužel německý dopravní systém nezná.
protože Češi rychlost zásadně nedoržují. Jinak by to opatření mohlo fungovat. Ale bez policajtů nebo automatických foťáků s radarem to nepůjde. Na to jsou češi moc velcí bordeláři a neukázněnci.
jsem obyčejnej sedlák, ale řekl bych, že aut je moc anebo silnic málo.
takže jsou 2 možnosti:
ubrat na autech, což nejde
nebo přidat na silnicích
Přidávání silnic nikdy ke zmírnění zácep nevedlo, pouze krátkodobě. Viz Německo. Jediným řešením je opravdu ubrání aut, alespoň mobilních na silnicích. Jedním z nejúčinějších prostředků, jak přinutit lidi k použití hromadných dopravních prostředků je kromě zdražení pohonných hmot, právě zácpa na silnici. Až budete muset vyjíždět do práce o dvě hodiny dřív, protože hodinu a půl budete čekat v zácpě, začnete teprve vážně přemýšlet o vlaku nebo autobusu. Autobusům budou vyhraženy speciální dopravní pruhy.
Snizeni rychlosti tedy zvysi propustnost. To ma svou logiku. Ta se jmenuje logika fizla. Na to opravdu muze prijit jen fizl.
*
Nebo to mozna ma take hodne spolecneho s tim novym vzorcem v=st, ktery vymyslel ten guma lampasacky, to pako zelene. Z takoveho vzorce pak snadno odvodime kdejaky nesmysl. Proc ten guma jel 200 a ne ctyricet, kdyz to tak funguje. Jeste pripomenu, ze kdyz nekdo jezdi 200, tak to neni ani otazka neschopnosti pochopit zaklady fyziky, spis je to otazka, zda ma trochu normalniho rozumu.
Nemel by ses tak rozepisovat o vecech, kterym nerozumis. Na tuhle logiku uz davno prisli v zivocisne risi mravenci. Pri jejich pracovnich silnicich, ktere muzes pozorovat skoro vsude, bylo zjisteno, ze pokud dojde k jejich naruseni, ci preruseni, predavaji si mravenci chemickymi latkami signalni zpravy, ktere v dusledku vedou k podstatnemu snizeni rychlosti pochodu a hlavne k naprostemu omezeni predjizdeni - v jejich pripade pochopitelne predbihani. Provoz zplyne a k zacpe nedojde.
Tolik tedy k tvemu placani o fizlech. Nejdriv premyslej a potom mluv.
Ministerstvo dopravy ví "šrapnel". Problém je v počtu automobilů a ten se nesníží žádnými rádobysofistikovanými opatřeními. Jde jenom o další penězovod, na který se přisosnou různí kamarádíčkové.